Mijn youtube kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

yannick

Niet Verified
3 jan 2015
7
1
22
21
hallo ik ben op mc tzatzikimaster02. Ik ben van plan om PvP te gaan opnemen voor mijn kanaal op haunted mc natuurlijk. Ik zou het erg waarderen als julie even een kijkj enemen op mijn kanaal en misschien zie je jezelf dan wel terug in de video. En wil je zeker weten dat je in de video zit aboneer dan ff.

Hopelijk steunen julie mij en mijn kanaal!
Gr yannick :)
kanaal naam: AlwaysGamesNL
kanaal link:https://www.youtube.com/channel/UCPfbOlJI_x16PM6Ak7KAKSQ
 
Laatste update:

yannick

Niet Verified
3 jan 2015
7
1
22
21
gewoon in de hele map we spreken wel een plek af maar meestal speel ik ook tegen random mensen
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Bij haunted is het zo dat je een keuze maakt uit welke game je wilt spelen (bijv. Kitpvp). Als je wilt pvpen kun je het beste naar kitpvp gaan. ik denk dat dat is wat @Master_genius_1 probeert te vragen.;)
 

yannick

Niet Verified
3 jan 2015
7
1
22
21
Bij haunted is het zo dat je een keuze maakt uit welke game je wilt spelen (bijv. Kitpvp). Als je wilt pvpen kun je het beste naar kitpvp gaan. ik denk dat dat is wat @Master_genius_1 probeert te vragen.;)[/QUOTE

oke ty ik waardeer het erg dat je me helpt
zou het fijn vinden als je ff een kijkje neemt video komt binnenkort online edit programma doet alleen raar
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
hallo ik ben op mc tzatzikimaster02. Ik ben van plan om PvP te gaan opnemen voor mijn kanaal op haunted mc natuurlijk. Ik zou het erg waarderen als julie even een kijkj enemen op mijn kanaal en misschien zie je jezelf dan wel terug in de video. En wil je zeker weten dat je in de video zit aboneer dan ff.

Hopelijk steunen julie mij en mijn kanaal!
Gr yannick :)
kanaal naam: AlwaysGamesNL
kanaal link:https://www.youtube.com/channel/UCPfbOlJI_x16PM6Ak7KAKSQ
Ik daag je uit voor 1vs1
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Jo,
Ik kijk ook :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.