Mijn verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Hallo Beste Haunties Ik ben Max 17 jaar oud De meeste zullen mij kennen als CaptainMiner_Z, Maar dat is nu niet belangrijk. Ik ga vertellen over waarom ik soms bot of kortaf reageer


Ik heb van mijn 8e tot mijn 16e in verschillende pleegezinnen groepen en internaten gezeten dit klinkt misschien niet zo erg dat klopt maar niemand weet wat er achter de schermen afspeelt ( mishandeling drugshandel afpersing en dat soort dingen) het is eigenlijk zo dat niemand het ziet nu ben ik zelf zeer slecht terecht gekomen afgelopen jaar 4 rechtzaken gehad voor zware mishandelingen


Dit is voortgekomen uit het feit dat ik van mijn 8e tot 10e in een pleeggezin heb gezeten waar ik zowel mentaal als lichamelijk ben mishandeld


Daarna kwam ik in een groep waar ik in de drugshandel terecht kwam van mijn 10e tot 14e dit begon bijvoorbeeld met 1 van de oudere jongens die zijde breng dit naar die jongen dan krijg je 5 euro nou ik wist nergens iets van dus ik deed het gewoon


Nou toen ging ik mijn laatste 2 jaar naar een groep daar ging alles vrolijk door nu is er bewezen dat ik nergens voor uit huis hoefde en woon ik inmiddels weer thuis en ga ik binnenkort begeleid wonen

dit heeft natuurlijk veel gevolgen vandaar dat ik het even meld


Als laatste wil ik @remymine bedanken voor het aanmoedigen dat ik dit op het forum moest zetten


Ps. Als er vragen zijn stel ze gerust
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Erg knap van je om dit hier te delen!
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Chapeau, dat je dit vertelt wat er zo al tijdens je kind/jeugd is gebeurt, Dit is zeer triest dat jou dit heeft moeten gebeuren, je had een fijne onbezorgde kind/jeugd tijd moeten hebben. ook dat je bij pleeggezinnen bent geweest en die jou niet hebben geholpen is meer dan triest, zulke mensen die zich dan moeder of vader noemen zijn het niet waard . Ook instanties hebben gefaald om jou te helpen. IK hoop dat je vanaf nu een beter en een fijne jeugd te ge moet gaat, om als een prachtige gezonde fijne man in je leven te komt staan.
 

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Chapeau, dat je dit vertelt wat er zo al tijdens je kind/jeugd is gebeurt, Dit is zeer triest dat jou dit heeft moeten gebeuren, je had een fijne onbezorgde kind/jeugd tijd moeten hebben. ook dat je bij pleeggezinnen bent geweest en die jou niet hebben geholpen is meer dan triest, zulke mensen die zich dan moeder of vader noemen zijn het niet waard . Ook instanties hebben gefaald om jou te helpen. IK hoop dat je vanaf nu een beter en een fijne jeugd te ge moet gaat, om als een prachtige gezonde fijne man in je leven te komt staan.


als jij als opperheks me nou een beetje geluk toverd kan ik een jaartje geluk hebben xd
 
  • Like
Reactions: whitch

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Echt knap dat je dit zo durft te vertellen! Ik hoop dat het niet nog is gebeurd en het een voorbeeld zal zijn voor andere haunties dat als ze problemen hebben en ze willen er over praten het altijd kan!
 

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Echt knap dat je dit zo durft te vertellen! Ik hoop dat het niet nog is gebeurd en het een voorbeeld zal zijn voor andere haunties dat als ze problemen hebben en ze willen er over praten het altijd kan!
daarvoor is deze topic ook gemaakt ;)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Respect dat je dit durft te vertellen..
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Dit is nou echt een horrorjeugd, maar heel goed van je dat je het openbaar durft te maken. Er zelf mee blijven zitten is niet fijn, maar het durven eruit te gooien heb ik echt respect voor!
Hoop voor je dat het je oplucht en dat het beter af gaat nu!
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
respect voor het vertellen van je verhaal, krijg je hiervoor professionele hulp?.
Dat kan namelijk enorm opluchten en helpen om dingen een plekje te geven.
en blijf niet hangen in het verleden, die kan je niet veranderen, de toekomst wel :)
 

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
respect voor het vertellen van je verhaal, krijg je hiervoor professionele hulp?.
Dat kan namelijk enorm opluchten en helpen om dingen een plekje te geven.
en blijf niet hangen in het verleden, die kan je niet veranderen, de toekomst wel :)[/QUOTE

professionele hulp is nou niet echt wat je ervan verwacht moet ik eerlijk zeggen
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
dat jij er iets anders van verwacht wil niet zeggen dat het niet werkt :D,
zelf in het verleden ook wel eens hulp gehad met mentale problemen en een goede Psycholoog kan echt wel helpen met het verwerken van dingen uit het verleden. je kan beter niks verwachten van dingen, dan valt het altijd mee :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.