Geen Bug Mijn nether portals doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RiGoRReuS

Supreme
RiGoRReuS
RiGoRReuS ✔
Supreme
26 jan 2014
10
3
97
Amsterdam
Na enige tijd afwezig te zijn geweest heb ik de draad weer eens opgepakt op de server. Na wat bouwen op mijn claim in de midevil survival wilde ik naar de nether om te zien hoe mijn claim daar er bij staat. Maar geen enkele nether portal op mijn claim werkt. Het beeld beweegt als of ik drunken ben maar ik word niet naar de nether gebracht. Ook de home die ik in de nether had werkt niet meer.
Graag zou ik weer gebruik kunnen maken van nether portals.

Met vriendelijke groet,

Ferry Warnaar aka RiGoRReuS
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
@remymine zegt: Hij is in de oude wereld op survival Daar werken die portals niet.

klopt het dat je opde oude wereld speelt?
 

RiGoRReuS

Supreme
RiGoRReuS
RiGoRReuS ✔
Supreme
26 jan 2014
10
3
97
Amsterdam
Ja, ik speel op de oude wereld.
Ik ga al een tijdje mee ;)

Is er geen mogelijkheid om weer toegang te krijgen tot de nether?
Ook in de nether had ik een claim met een gebouw enz.
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
In survival1 (medival) waar jij dus speelt kan je makkelijk switchen van oude naar nieuwe map. Als je dus een portal plaatst in nieuwe map kan je de nether weer bereiken. Of je doet /warp nether
De oude nether map is "no more" :(
 

RiGoRReuS

Supreme
RiGoRReuS
RiGoRReuS ✔
Supreme
26 jan 2014
10
3
97
Amsterdam
Hmm. :(

Hoelang blijft de oude map nog bestaan? Ik heb nu een vrij grote claim en ben al geruime tijd met een stad bezig maar als de map tzt. gaat verdwijnen dan pak ik mijn biezen (claimblocks) en verhuis ik naar een van de nieuwe maps
Hoe switch ik tussen oude en nieuwe map?
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
De oude map verdwijnt niet, echter is er geen nether meer aan verbonden. Nieuwe map stuk van medieval gewoon naar /spawn teleporten en een stukje zoeken. Bedenk wel je claimblocks blijven gedeelt tussen oude sur1 en nieuwe sur1 en je kunt ook je stuff tussen sur1 oud en sur1 nieuw verplaatsen. Ook kun je totaal opnieuw starten door via de survival lobby te kiezen voor survival2 of survival3 waar je weer je totale claimblocks hebt en volledig schoon opnieuw begint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.