Mijn ideeën voor prison.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eemsplays

Niet Verified
21 aug 2016
2
1
27
==={ Server functies }===
1. Het /bounty systeem terug brengen in de server.
2. Het mogelijk kunnen maken om ipv een key aan de voter's te geven hun bedanken met vote coins die je met behult van /voteshop kunt verzilveren voor items en dus ook keys.
3. Exp shop. Met gebruik van de command /expshop kun je speciale items kopen oa. potions, zwaarden & speciale EXP keys.
4. MineBombs. Ik neem aan dat dit wel voor zich spreekt.
5. LuckyBlocks die gevonden kunnen worden tijdens het minen wat jeweer speciale items geeft.

==={ Vervolg op Lucky Blocks }===
Rewards die je mogelijk zou kunnen toevoegen aan Lucky blocks: MineBombs, Prison coins, Crate keys, Items en ga zo maar door.

==={ Buycraft Items | Not P2W }===
1. Het verkopen van Global EXP/Mine boosters. (Ik zou hierbij geen money booster toevoegen aagezien dit de economie kan vern***)
2. Het verkopen van Trails/Name collors (Niet vergelijken met nickname). Dit spreekt wel voor zich.

==={ Buycraft Items | P2W }===
1. Donators WEL een donator mine geven maar die richten op een mine die bestaat. Denk hier bijvoorbeeld aan dat de goedkoopste donator mine gelijk kan staan als de mine van JKL.
2. Het toevoegen van een speciale "Mine KEY" die toegang geeft voor een aantal minuten aan een bepaalde mine. Deze key kan verkocht worden dus hierbij hebben normale spelers ook de kans om naar een donator mine te gaan. (Het sellable van de key zou ik echter niet aanraden als jullie veel om de economy geven)
3. Speciale items. Denk hier dan aan de TitanMC Smelter/Explosive pick. (De Smelter pick smelt ores al bij het breken en bij de explosive pick mined met behulp van een explosie)

Dit zijn al mijn ideeën voor nu.

-Ryan | MineBuilds
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Teveel overpowered items maken de gamemode minder leuk, je moet werken in prison voor je geld. Zo'n pickaxe en minebombs en andere dingen gaan dat verpesten
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
MineBombs beetje overdreven, hoort meer bij 'OP Prison', verder was het Bounty systeem een beetje teveel voor de server, waardoor het erg veel laggde.
Wat Stef al zei, het is Prison en niet 'OP Prison', daar hebben we miners voor. Overigs is Luckyblock een beetje 'te' ver gezocht, aangezien het er niet bij hoort.
 

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
Zover ik weet deden ze het bounty systeem er uit omdat, het erge lagg veroorzaakte. Zo als ze al zeiden je maakt het andere ook te op. Wat ik vandaag ook heb gehoord is dat prison al op zijn maximale ram zit dus ik denk dat als er nog meer plug-ins er bij komen dat prison alleen maar gaat laggen.
 
  • Like
Reactions: Dimitri
Status
Niet open voor verdere reacties.