Mezelf even voorstellen

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Hoi,

Ik speel al redelijk lang op haunted en denk dat het wel tijd is om mezelf even voor te stellen, daar gaan we dan.

Ik ben Mike(MikeCraft3) 19 jaar oud en speel al ruim 2 jaar op The Haunted Network. Ik speel voornamelijk op survival 1 en kitpvp. Mijn hobby's zijn gamen, muziek maken, en muziek draaien. in het dagelijks leven werk ik als beveiliger en draai ik maandelijks op bij lokale feesten en evenementen.

Dat was hem alweer, Als er nog vragen zijn kan je die ze altijd stellen.

Groet, Mike
 

EndieDragon

Niet Verified
Hoi,

Ik speel al redelijk lang op haunted en denk dat het wel tijd is om mezelf even voor te stellen, daar gaan we dan.

Ik ben Mike(MikeCraft3) 19 jaar oud en speel al ruim 2 jaar op The Haunted Network. Ik speel voornamelijk op survival 1 en kitpvp. Mijn hobby's zijn gamen, muziek maken, en muziek draaien. in het dagelijks leven werk ik als beveiliger en draai ik maandelijks op bij lokale feesten en evenementen.

Dat was hem alweer, Als er nog vragen zijn kan je die ze altijd stellen.

Groet, Mike
Leuk dat je jezelf voorstelt :)
Maar Welke dagen Werk je dan en hoeveel uur en Welke games speel je allemaal?
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Leuk dat je jezelf voorstelt :)
Maar Welke dagen Werk je dan en hoeveel uur en Welke games speel je allemaal?
Mijn werktijden verschillen heel erg. het ligt er eigenlijk maar net aan hoeveel ze mij nodig hebben en wanneer. Maar ik draai voornamelijk nacht diensten. Ik speel fifa, gta V, minecraft en csgo.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Welkom (ookal speel je al 2 jaar xD)