Met trots presenteren wij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties,

Leuk nieuws! Maar voordat we over gaan naar onze nieuwe aanwinsten moeten we helaas eerst afscheid nemen van moderator @razerforever. Hij heeft besloten zijn banhamer neer te leggen omdat hij het te druk heeft en daardoor minder actief kan zijn. Rob! Namens de staff: het ga je goed en heel erg bedankt voor de tijd dat je deel uitmaakte van ons team. We zullen je missen! :(

Zo. Dan nu het leuke nieuws. Het was even spannend voor onze proefmods gisteren maar we zijn eruit! Dit zijn onze awesome geweldige nieuwe vaste moderators!

We present to you:

IzzyJong / @IzzyJong
Dn0CljM.png


Dark_Obscurity / @Dark_Obscurity
cwhTigo.png

TLHesters (Twaanzinnig!) / @Twana
zXohlEL.png

kbkjelveld / @KjeldVeldhuizen
RyLgwIn.png



TurboChad / @TurboChad

ThLwKoL.png


Namens iedereen hartelijk gefeliciteerd met jullie positie!

Nu zie ik jullie allemaal denken "Wanneer worden er weer nieuwe proefmods gekozen?", en het antwoord is: Binnenkort! Nog even geduld dus. Er zijn ontzettend veel Haunties die zich hebben aangemeld en we willen zorgvuldig zoeken naar geschikte kandidaten. Dus succes aan iedereen die zich heeft opgegeven!

Tot slot willen we Danny (@Razertime) allereerst hartelijk feliciteren met zijn verjaardag vandaag, en ten tweede heel erg bedanken voor zijn tijd als proefmod. We hopen je nog vaak te zien op de server en het forum!

Veel speelplezier Haunties!
 
Last edited by a moderator:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Waarom stoppen er zoveel mods?

is er iets aan de hand ofzo?
nee meestal is dat je het te druk hebt in real life en daarom kan je minder online komen of je graakt niet door de proefronde.
 
  • Like
Reactions: Shockerz

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
gefeiciteerd iedereen jullie gaan dat kei goed doen!

jammer @Razertime en @razerforever ik heb jullie allebij veel in game gezien en ik vond jullie fijne mods nog veel geluk in jullie verdere leven!
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Hey Haunties,

Leuk nieuws! Maar voordat we over gaan naar onze nieuwe aanwinsten moeten we helaas eerst afscheid nemen van moderator @razerforever. Hij heeft besloten zijn banhamer neer te leggen omdat hij het te druk heeft en daardoor minder actief kan zijn. Rob! Namens de staff: het ga je goed en heel erg bedankt voor de tijd dat je deel uitmaakte van ons team. We zullen je missen! :(

Zo. Dan nu het leuke nieuws. Het was even spannend voor onze proefmods gisteren maar we zijn eruit! Dit zijn onze awesome geweldige nieuwe vaste moderators!

We present to you:

Izzyjong / @IzzyJong
Dn0CljM.png


Dark_Obscurity / @Dark_Obscurity
cwhTigo.png

TLHesters (Twaanzinnig!) / @Twana
zXohlEL.png

kbkjelveld / @KjeldVeldhuizen
RyLgwIn.png



TurboChad / @TurboChad

ThLwKoL.png


Namens iedereen hartelijk gefeliciteerd met jullie positie!

Nu zie ik jullie allemaal denken "Wanneer worden er weer nieuwe proefmods gekozen?", en het antwoord is: Binnenkort! Nog even geduld dus. Er zijn ontzettend veel Haunties die zich hebben aangemeld en we willen zorgvuldig zoeken naar geschikte kandidaten. Dus succes aan iedereen die zich heeft opgegeven!

Tot slot willen we Danny (@Razertime) allereerst hartelijk feliciteren met zijn verjaardag vandaag, en ten tweede heel erg bedanken voor zijn tijd als proefmod. We hopen je nog vaak te zien op de server en het forum!

Veel speelplezier Haunties!
die skins zijn healarisch
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Allemaal van harte welkom !!, bij ons in het team !! @Twana , @KjeldVeldhuizen , @Dark_Obscurity , @TurboChad en @IzzyJong .
Helaas heeft @Razertime zijn proefperiode niet gehaald, maar wij hopen dat hij verder ingame hier nog veel speelplezier mag hebben.
Ook heeft @razerforever aan gegeven dat hij prive heel erg druk is, en zijn functie als mod helaas niet meer te kunnen uitvoeren.
Met vriendelijke groetjes jullie whitch.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Shockerz

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Bedankt iedereen :D Ik ben blij om deel uit te mogen maken van het Haunted Staff Team!
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ze verdienen het allemaal :D
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Aan alle die zijn aangenomen proficiat. Ik ben heel blij met de nieuwe miners mod @IzzyJong. Zij doet het heel goed in miners
Ps Ik speel only miners.

Mvg Kenneth4Free (GamenMetKenneth)
 

WolfbitingSheep

Niet Verified
22 dec 2015
114
11
114
België, Oost-Vlaanderen
Eh, ik wil dat eigenlijk niet, veel mensen denken eerst alleen aan de 'macht' die ze dan krijgen (tuurlijk niet allemaal ;) ), maar je kunt veel minder zelf spelen en er wordt van je verwacht dat je altijd voor anderen klaarstaat. Kortom je moet echt een hart van goud hebben ;) Bouwer lijkt me wel iets, later, ooit xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.