Mensen die gebant zijn... (prison)

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Beste Staff/admins/mods,

Ik heb de halve middag nagedacht of ik hier een topic over ging maken, maar toch doe ik het!
Ik wil jullie absoluut niet tegenspreken maar de mensen die prison gezellig maken hebben nu een ban gekregen voor een bug die gisteren ontdekt is (ik heb het niet getest). Ik mis nu de mensen in prison die de prison gezellig maakten, het is nu nog rustiger dan normaal. Kunnen jullie niet de mensen die niet level up zijn gegaan unbannen en de mensen die zichzelf ''geboost'' hebben een maand ban geven? Want zo verliest de prison meer spelers, het is totaal niet meer zoals het was zonder de mensen die nu weg zijn... Haunted MC staff, denk er goed over na... dit is totaal geen aanval op jullie, maar veel mensen missen de mensen die vaak online zijn.

Met vriendelijke groet,

Een teleurgestelde prison speler (StefNL)
 

Dennis Kuijs

Niet Verified
1 aug 2015
6
0
25
21
Hallo Stefnl ik ben ook geband ik voeg je toe aan de conversatie met Walk3n_fridge
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Dit is echt niet Chill, er zijn veel mensen gebanned...vanmiddag waren maar 4 mensen op de server ofzo. Nien is ook geband
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Rob zoveel berichten hoeft niet hoor
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
lijkt mij logisch dat door een bug te gebruiken en niet te melden je de server eigenlijk benadeelt wij van haunted zien dit als misbruiken van een server fout.

spelers van rank f ofzo horen simpel weg niet thuis in de X mine.
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Mee eens, maar als er een schaap over de dam is volgen er meer... Ik heb weinig mee gekregen wie er allemaal gebanned zijn. Maar ik weet wel dat ik en morschie het aan hebben gegeven als bug. Mensen maken fouten, en om ze zo te straffen is in mijn ogen iets te zwaar, maar dat is niet mijn keuze. Nogmaals, geen aanval richting staff... Ik baal gewoon
lijkt mij logisch dat door een bug te gebruiken en niet te melden je de server eigenlijk benadeelt wij van haunted zien dit als misbruiken van een server fout.

spelers van rank f ofzo horen simpel weg niet thuis in de X mine.
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Mee eens, maar als er een schaap over de dam is volgen er meer... Ik heb weinig mee gekregen wie er allemaal gebanned zijn. Maar ik weet wel dat ik en morschie het aan hebben gegeven als bug. Mensen maken fouten, en om ze zo te straffen is in mijn ogen iets te zwaar, maar dat is niet mijn keuze. Nogmaals, geen aanval richting staff... Ik baal gewoon
Ik wist niet eens dat die bug bestond, dus ik kon het niet weten, maar daar ben ik toch ook wel weer blij mee
 

kipinpan

Niet Verified
13 dec 2015
9
1
37
34
ik ben ook banned terwijl witch zei dat ik niet banned zou worden wat meot ik nu doen?
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Weet je, ik neem alles terug... ik voel me schuldig omdat ik de bug gereport heb, maar dat neemt niet weg dat jullie allemaal gewaarschuwd waren... jammer, maar tot volgende maand!
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
het is vrij simpel eigenlijk.
dat er een bug is kan.
dat je het ondervindt is eigenlijk goed.
echter als je de bug vindt en niet meld maar wel duidelijk gebruik er van maakt dan ben je toch echt strafbaar.

alleen de X mine heeft al meer dan 600 paginas met broken blocks met een radius van 10.
dat is dus duidelijk niet ff ondervinden van een bug en testen van een bug.
das gewoon puur misbruiken van de situatie.

met dit gezien te hebben, hebben we dus besloten om wel te bannen en niet te waarschuwen
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Bedankt voor je reactie, ik reageerde uit schuldgevoel. Ik snap jullie situatie nu veel beter. Het is zo dat wij die de bug gemeld hebben zich schuldig voelen, dit hoeft niet want er wordt/is wat aan gedaan... Wij zijn niet verantwoordelijk voor de acties van anderen. Ik zou als ik mod was hetzelfde besloten hebben! Fijne avond!
het is vrij simpel eigenlijk.
dat er een bug is kan.
dat je het ondervindt is eigenlijk goed.
echter als je de bug vindt en niet meld maar wel duidelijk gebruik er van maakt dan ben je toch echt strafbaar.

alleen de X mine heeft al meer dan 600 paginas met broken blocks met een radius van 10.
dat is dus duidelijk niet ff ondervinden van een bug en testen van een bug.
das gewoon puur misbruiken van de situatie.

met dit gezien te hebben, hebben we dus besloten om wel te bannen en niet te waarschuwen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.