Mededeling aan mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenhercules

Niet Verified
26 dec 2014
4
0
30
20
ik vindt het echt raar want ik had gisteren ergens 100 tokens voor uitgegeven. maar diegenen waar ik het aan gaf beloofde team. maar hij had niet gezegd voor een dag dus ik gaf hem die 100 tokens en ik kwam vandaag on en ik was opeens unteamd met die gozer. toen kwam een mod moet en zij dat ik dit geen socialen community vindt wou ik mijn tokens terug en kreeg opeens een mute. ik wil hier graag meer duidelijkheid over
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
je kiest er zelf voor om iemand zomaar 100 tokens te geven zonder enige vorm van garantie.... halloo, koop jij ook zomaar op straat van iemand een telefoon "die van de vrachtwagen is gevallen" ofzo? :P hahah
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Jij geeft je 100 tokens uit, dus is het ook gewoon foetsie... kan je niet het gaan terugvragen... Vote gewoon voor een 150 tokens, heb je nog 50 tokens extra :)

En de mod heeft vast wel een goede reden om je een mute te geven, dat doen ze ook niet voor de grap
 
  • Like
Reactions: Deleted member 2824

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
wat is je ingname in welk server onderdeel was het
 

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
Het is wel dom maar ja mij ook een keer overkomen.
(De eerste keer toen ik op kitpvp speelde)
Maar wel derecr genezen.
Ik zal deze spelers wel een mute geven maar ja :D
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
1 les:
Niet betalen voor team

En de mute kreeg je misschien doordat je het door ging vragen

1. Soms doen mensen dat omdat iemand gewoon beter is en ze in de weg zit.
2. Haunted heeft gewoon zijn eigen regelingen voor bannen en muten, verschilt enorm met algemene en grote servers, maar dat hoort nou eenmaal bij het leven.
 
S

serieus

Guest
1. Soms doen mensen dat omdat iemand gewoon beter is en ze in de weg zit.
2. Haunted heeft gewoon zijn eigen regelingen voor bannen en muten, verschilt enorm met algemene en grote servers, maar dat hoort nou eenmaal bij het leven.
We weten waar het over gaat he :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.