Mc 1.8 muis reageert raar..

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik herinner me niet of ik al zo'n topic heb gemaakt, maar op alle versies dat ik speel op MC, doet mijn muis volledig normaal. Als ik 1.8.x ga beginnen spelen... gaat m'n muis gwn " oversensitive " doen. ik heb op goggle gezocht, er zijn er die hetzelfde probleem hadden, en wistne hoe te fixen, maar ze zijn er niet echt duidelijk over.
Ik leg uit hoe mijn muis raar doet : Als ik bv 1 rondje wil draaien ( gwn op normaal sensivity ) gaat mijn muis gwn hyper snel in alle kanten op. En aangezien Haunted 1.8 gaat zijn... ga ik niet kunnen spelen.... En het gebeurt alleen op mc 1.8 en alleen BINNEN MC, dus buiten MC is alles normaal. Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik het erg waarderen ..
Mijn PC : ( als het er mee te makn zou hebben zie pic )
Mijn muis zie pic
pc.png
muis.png
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha Raff is de genie van Haunted, maar ben niet zeker dat hij kan helpen.. tenzij hij het ook had, of iemand kent/kende die het ook had/heeft
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
hier had ie t paar maanden terug al over :P geen idee , heb hier nog nooit iemand over gehoord, maar lijkt wel een mouse acceleration probleem, kun je nergens mouse acceleration geheel uitzetten?, dus in je software van de muis, en in windows configuratie paneel ergens bij de muis settings .
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Maar dat heeft er eigenlijk niets mee te maken aangezien het alleen in mc 1.8 voorkomt? :/
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Ik hoorde dat je dan nog wel op 1.7 op Haunted kon, maar niet alle funties dan voor je zouden werken :p

Zeg maar soort van wat we nu hebben( dat niet alles werkt op 1.8).

Is wel apart ja, want dit probleem heb ik niet :P
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Dan moet je wachten tot er een nieuwe versie komt met die bugfix aangezien meerdere mensen er last van hebben
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
of je gebruikt een ander muis wanneer je op 1.8 speelt en dat is alleen maar nuttig tijdens het bouwen en dan is game muis niet zo nuttig denk ik
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Heeft niets met de muis te maken, voor de 4de Keer -,- aangezien jullie de bug niet hebben, en ik wel ALLEEN Op 1.8 -,-
+ ik heb al een ander muis getest, zelfs 3 andere, het blijft hetzelfde
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Maar dat heeft er eigenlijk niets mee te maken aangezien het alleen in mc 1.8 voorkomt? :/

mouse acceleration kan in sommige programmas of spellen voor vreemde effecten zorgen, zet het daarom dus eens helemaal uit, om ff te testen ;) eerst in Windows zelf, google maar voor "disable mouse acceleration" ofzo, en anders misschien in de software die je bij je muis kreeg ;)

ik weet dat je het ook hebt als je een andere muis aansluit, maarja, als die software draait op de achtergrond, en die forceert die acceleration, dan zullen andere muizen daar ook last van hebben ;)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
heeft niet geholpen man.. pff dit wordt echt erg irritant. ik kn amper pvp'en, spelen, speedrun ofzoiets spelen grrr ik kom er agressief van
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
heb je de muissoftware die je bij je muis kreeg een keer helemaal eraf gegooit, en dan je pc opnieuw opgestart, zodat je pc zeker weten dus gewoon de standaard windows drivers gebruikt? en dan binnen windows7 zoek je naar Change mouse settings (bij start) en daar bij pointer options moet je enhance pointer precision uit zetten ;) het zou kunnen dat die setting bugged namelijk, heb ik in het verleden ook al eens gehad, niks hielp, alleen mn pc een keer opnieuw installeren :P
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hmm, najah het enige dat helpt is als ik bv 20 minuuten speel, dan is het al weg, maar toch... heel irritant. Ik zal 't maar zo laten, in plaats van heel die shizzle lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.