Mag ik wat vragen??? plz dit is wel belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan Steenis

Niet Verified
12 aug 2014
0
0
25
23
Ik ga het dit school jaar heel erg druk krijgen met leerwerk.

Ik ben van vmbo doorgestroomd naar hbo. Ik ga het veel drukker krijgen dan vorig schooljaar. Daardoor kan ik niet meer vaak online spelen. Bijna niet. Maar ik heb wel elite op haunted. Wat kan ik dan daarmee doen als ik niet meer kan joinen? Want ik kan dan niet meer zoveel met elite. Wat kan ik doen??
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
je elite verlopt niet ofzo, doe gewoon je schoolding en als je tijd over hebt naja kom gewoon effe langs.

Real live gaat voor Minecraft imo, doe gewoon je best rest komt vanzelf :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Inderdaad, je rank is voor altijd geldig. Dus als je tijd hebt kun je er weer vol gebruik van maken.
 

Dylan Steenis

Niet Verified
12 aug 2014
0
0
25
23
Maar er is nog een dingetje. Ik heb mute bij spawn en kan alleen op crea/Prison/kitPVP. Ik had een xray texturepack grbuikt met hungergames. Nu heeft iemand me op de andere dingen met survival ban gegeven ;( ik heb de xray wel verwijdert maar ik kan er niet meer op. En ook niet op vanilla
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
dat is toch echt je eigen schuld, je hoeft ook niet aan te koment met 'maar dat wist ik niet'
want als je de regels had gelezen wist je dat:
1 het niet mocht
2 je er een permban voor krijgt voor sommige onderdelen van de server.

Veel plezier verder.
 

Dylan Steenis

Niet Verified
12 aug 2014
0
0
25
23
Kan ik de elite dan niet meer weg halen want ik kan bijna niks meer op de server. En ik gebruikte de texturepack dat is anders dan de mod.
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
nee jij bent fout geweest, daar moet je maar mee leven.

slotje, klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.