Maak vanilla terug weer zoals het was

Wil je dat Vanilla weeral terug wordt wat het was?

  • Eww nee ben je gestoord?!

    Votes: 6 46,2%
  • JA! Eindelijk iemand die zoals mij denkt!

    Votes: 7 53,8%

  • Total voters
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
Dus ik ga voor een paar maanden weg en ik zie dat Vanilla helemaal anders is, met een spawn, safezone en trade. Dit vind ik jammer want nu is het meer Survival. Toen ik nog Vanilla speelde was het

-random spawn
-no safezone
-gewoon helemaal Vanilla met geen /trade en zo

Je ziet wat er is gebeurd, Vanilla heeft nu nauwelijks 6 spelers, vroeger kwamen er toch wel 30-50 spelers op. Vanaf dat je uit de safezone bent moet je een heel eind wandelen tot dat je een plaats vind voor een base.


Dit is gewoon een suggestie en ik sta helemaal open voor vriendelijke discussies!
 
D

Deleted member 3363

Guest
Ik denk dat jij net op het verkeerde tijdstip de Vanilla server joinde. Je kunt tevens geen gemiddelde vaststellen door één meting te verrichten. De Vanilla server was vanmiddag lekker druk, 20~30 spelers. Tja, de spawn? Helaas, er is alweer een nieuwe in de maak. Je hebt hier verder geen last, aangezien je joined en gelijk start. Althans, dat zou ik doen. Voor de rest vind ik het slap ge.... Waar zijn de argumenten voor de hierboven genoemde doelstellingen/klachten?

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
 

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
Sorry als het onbeleefd overkwam, dat was niet de bedoeling.

En xEvilCraftx het voelt niet meer vanilla aan, vind ik. En over de spelermetingen, tja dan was elke meting van mij op een verkeerd tijdstip gemeten (awkward) Maar er zijn spelers die het mij eens zijn (en natuurlijk ook spelers doe het niet eens zijn, waarvoor ik een poll heb gemaakt)
De spawn samen met de SafeZone is wat ik persoonlijk vind het niet meer vanilla maakt. De SafeZone is meer een Survival/Factions aspect en ik denk dat het er niet bij hoort. En vanaf dat je aan de grens komt zie je alleen kapotte huizen en pilaren. Dit is gewoon ongemakkelijker voor nieuwe spelers die later joinde. De meesten zullen gewoon het spel verlaten omdat ze toch geen plaats vinden om te bouwen.
 
Laatste update:
D

Deleted member 3363

Guest
En vanaf dat je aan de grens komt zie je alleen kapotte huizen en pilaren. Dit is gewoon ongemakkelijker voor nieuwe spelers die later joinde. De meesten zullen gewoon het spel verlaten omdat ze toch geen plaats vinden om te bouwen.
Ik ben het hier inderdaad mee eens. De grens ziet er zeer onsmakelijk uit voor nieuwe spelers. Hier is vast een oplosing tegen te vinden zoals de worldguard border te vergroten.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
 

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
Ik ben het hier inderdaad mee eens. De grens ziet er zeer onsmakelijk uit voor nieuwe spelers. Hier is vast een oplosing tegen te vinden zoals de worldguard border te vergroten.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
Dat zou ook kunen ja. Opnieuw, sorry als heel deze post onbeleefd overkwam, echt niet de bedoeling :P
 

roderik

Niet Verified
27 apr 2015
18
2
32
24
Dus ik ga voor een paar maanden weg en ik zie dat Vanilla helemaal anders is, met een spawn, safezone en trade. Dit vind ik jammer want nu is het meer Survival. Toen ik nog Vanilla speelde was het

-random spawn
-no safezone
-gewoon helemaal Vanilla met geen /trade en zo

Je ziet wat er is gebeurd, Vanilla heeft nu nauwelijks 6 spelers, vroeger kwamen er toch wel 30-50 spelers op. Vanaf dat je uit de safezone bent moet je een heel eind wandelen tot dat je een plaats vind voor een base.


Dit is gewoon een suggestie en ik sta helemaal open voor vriendelijke discussies!

ik ben het hier wel mee eens.
toen ik voor het eerst joinde was er nog een ramdom spawn. een ramdom spawn maakt het spawn killen moeilijker. nu kunnen spelers gewoon in het spawnhuisje andere spelers volgen en zodra ze uit de safezone zijn killen ze hun. door een random spawn gaat dit veel moeilijker.
ook was er in het begin geen /trade het is echt handig maar het is zoals ImiBoyXD al zij het is meer iets voor survival of factions en niet voor vanilla.
 
  • Like
Reactions: ImiBoyXD and isis

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
27
We pleiten al maanden om het terug te veranderen, sorry als ik onbeleefd klink, maar ik heb het er al met enkele moderators over gehad en ze negeren me gewoon. Kunnen we alsjeblieft die spawn eruit halen op z'n minst? Het haalt de fun er echt uit, voor zowel de ervaren als nieuwe spelers. De nieuwen worden meteen afgeslacht door de eikels die hen opwachten bij de spawn, en de ervaren spelers kunnen er niet komen zonder een gevecht aan te moeten gaan. Ik bedoel maar als ik een vriend heb die nieuw is op de server en ik wil hem naar mijn base brengen, dan moet dit altijd na 22 uur omdat het anders gewoon te druk is aan die spawn. Of haal gewoon de safezone op zich al weg, mensen vallen me wel eens graag lastig dat ze willen vechten, ik heb er dan meestal geen zin in maar ik doe het maar want anders schelden ze me uit voor de meest vieze dingen. Maar dan vanaf dat we 2 seconden bezig zijn rennen ze weer de safezone weer in en schelden ze me van daar alsnog uit dat ik een pussy ben. Het is heel erg storend en het is dan niet zo fijn dat de moderators niet naar je luisteren als je er een klacht over maakt. Ik denk dat de ervaren spelers het unaniem eens zijn dat Vanilla vroeger leuker was.
Kunnen jullie hier alsjeblieft een keer over nadenken om een paar veranderingen terug te schroeven? Sorry als het onbeleefd klonk, da's helemaal niet de bedoeling, maar ik probeer een punt te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.