[Lobby] Pets

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
In de lobby kunnen spelers zich vermaken met Pets. Pets zijn te koop voor 300 tokens per stuk
of voor echt geld op shop.haunted-mc.com (Hier zijn ook een paar exclusieve te krijgen.

Wat is een pet?
Een pet is een dier of monster welke volledig tam is en waar je mee kunt doen wat je wilt.
Alle pets zullen je volgen. Je kunt ze een eigen naam geven, ze berijden en nog veel meer.


Waar koop ik er een met tokens?
Je koopt een pet met tokens in de lobby. Je hebt een speciaal item in je menu, de emerald.
Als je deze emerald rechts-klikt opent er een menu, waar je op een spawnegg kunt klikken en je pet krijgt (als je genoeg tokens hebt) Zo ziet dat eruit:

7mx6f.png



Hoe spawn ik mijn gekochte pet?
Daarvoor heb je de pet bone nodig in je inventory. Als je deze rechts-klikt kom je in een ander menu, waar al je gekochte pets een groene naam hebben, en degene die je niet gekocht hebt een rode naam hebben. Klik op de pet die je gekocht hebt en hij zal spawnen. Dit menu ziet er zo uit:

7mxgO.png



Wat kan ik met mijn pet doen?
Een pet kun je oproepen en laten verdwijnen. Je kunt hem berijden en op je hoofd zetten, en je kunt sommige pets hun uiterlijk veranderen. Dit kan allemaal via het eerder genoemde pet bone menu.
Ook als je je pet rechts-klikt zul je in een "Pet verander menu" terecht komen. Dit ziet er als volgt uit:

7mxr4.jpg


Ook kun je je pet een naam geven. Dit kan doormiddel van de command: /pet name
Minecraft colorcodes werken hier ook. Weet je niet hoe je kleuren maakt? Zie onze minecraft colorcode tutorial.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Hamsterscheet zei:
Ik wil er super graag een maar hoe verdien je tokens?
Voten door /vote te doen en een link te openen of games spelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.