Gesloten Lfplayer

Wat vinden jullie er van?

  • Hij verdient geen Moderator meer

    Votes: 1 100,0%
  • Hij verdient wel Moderator maar onterechte mutes

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

Suited_Mob

Niet Verified
13 jul 2015
5
0
47
22
LFplayer is een jaar niet op haunted network online geweest en nog geen demote, terwijl Reeuwijk wel demote kreeg daarvoor, ik en een vriend hadden de nickname : StrippersPaal2K15 en hij gaf ons beide een week mute voor staff disrespect dus ik vind dat hij geen moderator meer mag zijn.
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Jij kan wel meer vinden. Je moet snappen dat zo'n naam niet gepast is, er spelen jonge kinderen op Haunted MC. Als je vervolgens gekke nicknamen gaat maken over de mod die je aansprak geldt dit inderdaad als staff disrespect. LFplayer is vaak geweest, maar je hebt hem denk ik niet gezien.

Beetje onzinnige post.
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik denk dat je het verkeerd verstaan hebt. Ik zei dat ik meer dan een jaar moderator was, niet dat ik een jaar niet online ben geweest. Ik kom zeker 5 keer per week online, maar ik kom gewoon niet vaak in kitpvp. En nog over die mute, ik heb duidelijk gezegd dat ik het een ongepaste naam vond. Je veranderde het niet, dus ik verwijderde die nickname. Jouw reactie: "wtf doe je man". Ik vind dat heel disrespectvol, je veranderde het ook weer terug. Ik had het met de staff besproken en ze vonden het ook een ongepaste naam, ik zei terug duidelijk dat die naam weg moest, maar wat doe jij en jouw vriend/vriendin? De nickname LFplayerismean en de in de chat zeggen #Stripperpaalcanstay en LFplayer is mad, vind jij dat normaal? Ik niet, maar ook zo'n disrespect tonen tegen een stafflid. Daarom kregen jullie die mute.

Denk de volgende keer wat beter na.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.