lava is boring

Status
Niet open voor verdere reacties.

jailbreak630

Niet Verified
27 feb 2014
8
1
59
ik heb vandaag 32 dias een 2 dia pickaxe een met fortune 3 effi 4 en nogmeer verloren door lava
het gebeurd elke dag weer het is heel ververelnd tijdens het mijn je raakt alles kwijt

kan er iets worden aan gedaan bijvoorbeeld dat je direct naar je huis word geteleporteert
en daar dood gaat
 

mapijs

Niet Verified
19 okt 2013
8
7
64
......


wil je ook dat alle mobs voor jou uitgezet worden? en dat alle pvpers niet in een straal van 50 meter van je kunnen komen?

als je elke dag weer doodgaat door lava... dan doe jij echt zelf wat fout
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Je kunt geen lava plaatsen bij mensen ;)

Verder gaat dat niet uit, het hoort bij survival.
 

jailbreak630

Niet Verified
27 feb 2014
8
1
59
mapijs doe niet zo negatief 32 dias is niet niks met mobs verlies je niks en dat van pvp is ook gewoon dom
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Mine dan niet de blokjes onder je :P
 

mapijs

Niet Verified
19 okt 2013
8
7
64
zoals LFplayer ook zegt... recht naar beneden graven is het eerste wat je op minecraft leert niet te doen. dat jij van je lava ervaring niet leert en het de volgende dag weer doet tja...

en ik ben negatief omdat ik het een beetje vreemde request vind. eerst wordt lava uitgezet, dan zal er geen valdamage zijn, dan worden mobs uitgezet, dan kan iedereen flyen en dan kan iedereen elk blokje zelf spawnen en dan heb je creative
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
of je leert luisteren naar je omgeving, lava kan je horen
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
jailbreak630 zei:
ik heb vandaag 32 dias een 2 dia pickaxe een met fortune 3 effi 4 en nogmeer verloren door lava
het gebeurd elke dag weer het is heel ververelnd tijdens het mijn je raakt alles kwijt

kan er iets worden aan gedaan bijvoorbeeld dat je direct naar je huis word geteleporteert
en daar dood gaat
Koop gewoon god en zet je godmode aan xD
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
toni lol xD
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
belachelijk wazige vraag dit....

soieso is het je eigen schuld want WIE loopt er nou rond met 30 DIA???? haha gewoon elke keer als je een paar dia vind moe je ff snel /home doen en drop je het thuis af, en dan weer /back zodat je terug in je mijn bent!

rondlopen tussen lava etc met 30 diamant is gewoon vragen om problemen ;)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
freecon zei:
exact wat mapijs zegt, dit is survival. daardoor is het juist spannend en als je de golden rules niet kent van mining dan ligt dat behoorlijk aan jezelf.
golden rules: 1.niet omhoog diggen.
2.niet omlaag diggen.
rule 3, nooit met teveel spul bij gaan minen ;)
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Ik weet niet ofdat mijn mening belangrijk is maar ik zeg t toch :P

Dit is de domste vraag die je kan stellen, als lava uit gaat en de rest mobs enz dan is t toch geen survival meer?
Ik heb nog wel een tip voor je: ga naar creative claim 2 plots eentje maak je met een huis en wat bomen en de 2de maak je gwn een grote mine en daar verstop je van alles wat in :P en dan GEEN lava want dan ga je weer dood :/

Groetjes: Vinz
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
hadden we niet eerder een topic hierover? of is dit 't?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.