Laatste informatie over server 2.0

  • Topicstarter Redacteur Haunted
  • Startdatum
  • Topic Volgers 19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Server 2.0 nadert zijn release. Op zaterdag om 15:00 uur gaan de deuren open waarmee Haunted MC aan een gloednieuw avontuur begint, samen met jullie!

Wat is belangrijk om te weten?
* De server sluit om 00:00 uur op 6 april en is tot de release onbereikbaar.
* Het is vanaf nu mogelijk een unban te kopen: Klik hier. Let goed op de voorwaarden.
* Op de facebookpagina van Haunted MC worden er updates gepost en zijn er winacties.

* Heb je brandende vragen: start dan een conversatie met één lid van de staff. Echter staat alle informatie over de 2.0 release verspreid onder het kopje 'nieuws'. Stel dus geen onnodige vragen.

Bedankt voor jullie aandacht!
 
Last edited by a moderator:

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Ohw damnit.. Ben vergeten mn inv en chesten leeg te halen.. En nu mag ik nie meer op me laptop ;-;
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Klinkt chill, maar unban kopen? Neh ik vind dat ze gwn het spel moeten eerlijk spelen, zo niet, verdienen ze die ban en moeten ze die afwachten.
DIT IS MIJN MENING GWN!!!

Dag.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Klinkt chill, maar unban kopen? Neh ik vind dat ze gwn het spel moeten eerlijk spelen, zo niet, verdienen ze die ban en moeten ze die afwachten.
DIT IS MIJN MENING GWN!!!

Dag.
Lees de voorwaarden, kopen is niet automatisch een unban, de keuze ligt dan nog volledig bij ons om binnen 24 uur te bepalen wat we gaan doen. Als ze niet kunnen wachten kunnen ze eenmalig op een andere manier bijdragen aan de server. Of een unban kopen na 9 april nog mogelijk is is ook de vraag, het is voor nu het idee dat dit enkel en alleen mogelijk is voor 9 April.
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Ik Ben benieuwd ik heb er ook heel veel zin in! Ik kan niet wachten!
 
  • Like
Reactions: remymine

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
''Heb je brandende vragen: start dan een conversatie met één lid van de staff. Echter staat alle informatie over de 2.0 release verspreid onder het kopje 'nieuws'. Stel dus geen onnodige vragen.''

We krijgen nu al conversaties binnen waarbij er meer dan één stafflid betrokken is. Start een conversatie met 1 stafflid. Het is onnodig meer dan één stafflid bij een conversatie te betrekken.
 
  • Like
Reactions: SKRWildfire

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
heb er zin in !!!
 

Rudeboyd

Supreme
Rudeboyd
Rudeboyd ✔
Supreme
29 feb 2016
5
2
107
:eitacoL
"* De huidige server sluit om 00:00 uur op 6 april en is tot de release onbereikbaar."


"
De nacht van 7 tot 8 april tot de opening zal een donkere tijd worden voor haunted aangezien dan de server volledig offline zal zijn.
Mogelijk zal de website dan ook offline zijn.
"

What? LOL, dus als ik het goed begrijp is het nu dus de nacht van 6 tot 7 april. Toch? Dus over 1 uur sluit ie...
 

Mika

Niet Verified
17 mrt 2015
70
7
114
Ben er zeker bij :D Ik zie jullie wel weer in de 2.0 en help/speel dan graag met jullie verder :p Tot dan iedereen :)
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Server 2.0 nadert zijn release. Op zaterdag om 15:00 uur gaan de deuren open waarmee Haunted MC aan een gloednieuw avontuur begint, samen met jullie!

Wat is belangrijk om te weten?
* De huidige server sluit om 00:00 uur op 6 april en is tot de release onbereikbaar.
* Het is vanaf nu mogelijk een unban te kopen: Klik hier. Let goed op de voorwaarden.
* Op de facebookpagina van Haunted MC worden er updates gepost en zijn er winacties.

* Heb je brandende vragen: start dan een conversatie met één lid van de staff. Echter staat alle informatie over de 2.0 release verspreid onder het kopje 'nieuws'. Stel dus geen onnodige vragen.

Bedankt voor jullie aandacht!
Zelfs de website Offline?
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Staff, wanneer gaat de site off gaaan?
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Staff, wanneer gaat de site off gaaan?
als de staff de tijd heeft om die offline te gooien xD

groetjes sneaky
ik zeg maar wat
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

mr_aard123

Niet Verified
17 mei 2015
16
1
42
23
Server 2.0 nadert zijn release. Op zaterdag om 15:00 uur gaan de deuren open waarmee Haunted MC aan een gloednieuw avontuur begint, samen met jullie!

Wat is belangrijk om te weten?
* De huidige server sluit om 00:00 uur op 6 april en is tot de release onbereikbaar.
* Het is vanaf nu mogelijk een unban te kopen: Klik hier. Let goed op de voorwaarden.
* Op de facebookpagina van Haunted MC worden er updates gepost en zijn er winacties.

* Heb je brandende vragen: start dan een conversatie met één lid van de staff. Echter staat alle informatie over de 2.0 release verspreid onder het kopje 'nieuws'. Stel dus geen onnodige vragen.

Bedankt voor jullie aandacht!

*huil huil huil!!!!!!!!!!!!!* ik dacht dat hij op 9 april dicht ging D: nu liggen ongeveer 9stacks dia blocks enzo kapot te gaan D: (survival1)
iemand die daarmee kan helpen, al geef je me maar een kwartiertje om de belangrijkste dingen te verhuizen! **** man, nee dis zooooo stom!!!!!!!!!!!!! sorry ik ben ff boos D:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.