Laat hier uw steun achter aan andere slachtoffers

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
hallo, onder andere ben ik 1 van de mensen die zwaar overlast heeft van Tx022Bullet, ook wel bekend onder de naam awiee3, aangezien scammen legaal is op prison, maakt hij hier gebruik van, ik snap dat het verleidelijk is, maar er zit wat mij betreft ook een stopstreep bij. je kan bijvoorbeeld scammen, maar niet bijvoorbeeld voor 400miljoen coins, wat ik vernomen had! dit is super veel, niet alleen ik, er zijn 20 misschien wel 30 mensen slachtoffer van zijn scams, ik wil misschien voorstellen dat iedereen die door hem is gescammed of iets door hem gedaan, dat iritatie opbouwt of tegen de regels is, hier een reactie achter te laten, zodat de staff kan zien, dat er super veel mensen last van hebben, en misschien de staff zo kan zien dat hij niet meer op prison thuis hoort. natuurlijk heeft hij ook vriendjes ( zal geen namen noemen) die zullen voor hem opkomen, omdat hij hun betaald. natuurlijk scammd hij ook op andere dingen zoals factions etc.

dus geef je steun achter, en vertrouw hem niet, laat dit een waarschuwing zijn voor de mensen die nog niks met hem te maken hebben gehad.

groet dead
 

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Mee eens hij heeft mij 10 gapps gescamd xD
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Owww dat is Awiee?
Ik dacht dat T022 zijn naam had veranderd (andere Prison speler)
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
nope dat is echt awiee3, btw mij werd gezegd
dat het tx22Bullet was zonder de 0
 
R

Rutgertjuh

Guest
Het leek erop zijn leven te beteren, maar niets bleek minder waar te zijn. Hij is weer lekker bezig met scammen, alleen nog sneakier, dus pas op met je rare stuff, want coins scamt ie niet meer!

Mvg,
Rutger
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Het is echt gevalletje hopeloos ik zal je vertellen hoe hij te werk gaat:
Tx22 heeft altijd 1 of 2 mensen die hem helpen en die hij niet scamt, hij vraagt wie wil skypen? Leuk dan join je ze call dan doet hij redelijk aardig en je vind hem cool (LOL) nou leuk dan als jij bijv P bent geeft hij jou een 'kans' om iets te kopen / verkopen van hem bijv een bucket water wat toen 100k waard was maakt hij je wijs dat het 6 mil waard is en hij klinkt overtuigend! Maar als je zegt dat hij je scamt blokkeerd hij je op skype en negeerd hij je...
En regel nummer 1 :
Geloof hem niet!
 
R

Rutgertjuh

Guest
Dames en heren! Jongens en meisjes! Dit is de beruchte scammer Tx22Bullet, awiee3 of Michel (Biemolt), hoe je hem ook wilt noemen. Maar zien jullie zijn kop, hoe zielig hij kijkt, zo vriendloos? Hij maakt dus misbruik van andermans goedheid!

Hij is vandaag ook nog eens jarig, felicitaties zijn te goed voor hem, vind ik! Hij heeft nu wel een extra jaartje erbij, maar ik hoop ook dat zijn gedrag er een aantal jaartjes bij krijgt!

Advertentie:

Dit jongetje is zo diep triest en heeft daartegen uw hulp nodig!
Steun nu Giro 696 en misschien kan hij dan wel een nieuw leven op marktplaats kopen!
Iedere donatie helpt, want alles is beter dan nu.
Bedankt voor uw medewerking!

Wat we kunnen doen met het geld:
  • €0,01 dit lijkt een zeer weinig maar we kunnen er wel iets moois mee kopen, namelijk: een nieuw, tweedehands leven dat beter is dan wat hij nu heeft. Dit laat maar weer eens zien hoe slecht het nu is ;)
  • d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png
    dit lijkt misschien wat veel, maar hiermee kunnen we (hopelijk) Haunted Network overkopen en hem bannen :D


Mvg,
Rutger

PS. Neem dit niet ter serieus, t'is als grapje bedoeld :p
 
Last edited by a moderator:

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Bekijk bijlage 1924 Bekijk bijlage 1925 Bekijk bijlage 1926

Bekijk bijlage 1927 Bekijk bijlage 1928

Dames en heren! Jongens en meisjes! Dit is de beruchte scammer Tx22Bullet, awiee3 of Michel (Biemolt), hoe je hem ook wilt noemen. Maar zien jullie zijn kop, hoe zielig hij kijkt, zo vriendloos? Hij maakt dus misbruik van andermans goedheid!

Hij is vandaag ook nog eens jarig, felicitaties zijn te goed voor hem, vind ik! Hij heeft nu wel een extra jaartje erbij, maar ik hoop ook dat zijn gedrag er een aantal jaartjes bij krijgt!

Advertentie:

Dit jongetje is zo diep triest en heeft daartegen uw hulp nodig!
Steun nu Giro 696 en misschien kan hij dan wel een nieuw leven op marktplaats kopen!
Iedere donatie helpt, want alles is beter dan nu.
Bedankt voor uw medewerking!

Wat we kunnen doen met het geld:
  • €0,01 dit lijkt een zeer weinig maar we kunnen er wel iets moois mee kopen, namelijk: een nieuw, tweedehands leven dat beter is dan wat hij nu heeft. Dit laat maar weer eens zien hoe slecht het nu is ;)
  • d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png
    dit lijkt misschien wat veel, maar hiermee kunnen we (hopelijk) Haunted Network overkopen en hem bannen :D


Mvg,
Rutger

oke Rutger hoe graag ik het nu met je eens wil zijn, dit gaat wel een beetje erg ver, vooral te ver, hij heeft ook nog wel een (ook al is die klein) waardigheid, laat hem die behouden, dat is alles dat hij nog over heeft!

groet dead lmao
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
foto's van andere hier plaatsen is beetje te ver naar mijn mening.
hij is dan wel een vervelend mannetje in game met zijn gescam maar dan hoef je hem niet helemaal online te zetten je heb nog net niet zijn privé gegevens erbij gezet.

denk eens na ;)
straks gebeurt dit bij jou mogelijk vindt jij dat ook niet fijn.

laten we het gewoon normaal houden en hopen dat de staff er ook iets van gaat vinden zodat er naar gehandeld wordt ipv genegeerd wordt

mvg,
Gwen(walk3n_fridge)
 
R

Rutgertjuh

Guest
foto's van andere hier plaatsen is beetje te ver naar mijn mening.
hij is dan wel een vervelend mannetje in game met zijn gescam maar dan hoef je hem niet helemaal online te zetten je heb nog net niet zijn privé gegevens erbij gezet.

denk eens na ;)
straks gebeurt dit bij jou mogelijk vindt jij dat ook niet fijn.

laten we het gewoon normaal houden en hopen dat de staff er ook iets van gaat vinden zodat er naar gehandeld wordt ipv genegeerd wordt

mvg,
Gwen(walk3n_fridge)

Ik heb alleen foto's hier neergezet die op zijn Facebook en Instagram staan, dus als je zijn naam opzoek (die ook al eerder genoemd is) dan vindt je ze ook.

Mvg,
Rutger
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
als nog laat dat aan ieder persoon over en gooi ze niet zomaar openbaar.
ikzelf zou het namelijk ook niet respecteren als dat bij mij gebeurt.
 
R

Rutgertjuh

Guest
als nog laat dat aan ieder persoon over en gooi ze niet zomaar openbaar.
ikzelf zou het namelijk ook niet respecteren als dat bij mij gebeurt.

Ow, sorry, ik weet niet wat me bezielde toen ik het poste. Ik was ff heel erg pist op hem, maar ik zal ze nu weer weghalen :)

Mvg,
Rutger
 

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ik ben ook gescammt door hem, het mag idd in prison, maar ik vind dat er wel een max waarde gescammt mag worden
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
oke Rutger hoe graag ik het nu met je eens wil zijn, dit gaat wel een beetje erg ver, vooral te ver, hij heeft ook nog wel een (ook al is die klein) waardigheid, laat hem die behouden, dat is alles dat hij nog over heeft!

groet dead lmao
Hahaaha wollahme
 
Status
Niet open voor verdere reacties.