Komt ie dan (na 2 jaar)

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Hallow mein naam is Mainrr en ik heb een joetjoep tjennol.

Ff serieus,

Over mezelf:
Naam:
Jordi;
IGN: Poenanie (word asap gechanged naar: Mainrr);
Leeftijd: 15 (1 Mei 16);
Hobby's: Voetballen en gamen.

Hoe ben ik op Haunted terecht gekomen?/Hoogtepunten.
@HenryF vroeg aan mij of ik een keer survival kwam spelen op The Haunted Network, dus ik kwam... We hadden allemaal mooie dingetjes gebouwt totdat Jordy (Henry) en ik Factions begonnen te spelen, zo begon ik bij de Faction: INS4N3PIZZA (als ik de naam goed heb). Hier ontmoette ik toffe lui zoals: Maximjc, PoolLight, iRobin4Life, Sherwan enz (sorry als ik je vergeet ;)). Toen werd deze faction geraid en nam iedereen zowat een break van Haunted. Tot op een dag besloten we terug te komen met de faction: ExtremeGG, een tijdje later werd deze faction ook weer inactief. Nu zitten de meeste mensen van ExtremeGG in StitchSquad, waarvan ik 1 ben.

Waar vind je mij veel?
Je zult mij het meest vinden op KitPvP ;). Ook ben ik soms wel op Prison, Miners en Factions.

Dit was mijn levensverhaal...

Jk

- Jordi/Mainrr/Poenanie

Vragen? Stel ze!
 
Laatste update:

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Welkom na 2 jaar denk? Veel succes verder we spreken elkaar sowieso op skype.
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Het is nog oke dat je INSAN3PIZZA verkeerd spelt, maar je kent me al een jaar, MaximJC?... I'm going to cry in corner now...
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
je speelt hier al 2 jaar maar als nog Welkom
en dikke panda knuffels dat je nog een leuke tijd zult hebben

~Panda
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Jij bent egt vaak op kitpvp idd..
Jij ben zo'n elite mens
Oke ik hou al op
WELKOM NA 2 JAAR IDC
 

xSyncho

Niet Verified
1 jan 2016
5
1
64
23
Welkom! Je speelt hier al langer dan ik doe dus wie moet eigenlijk wie verwelkomen? XD
 

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Hallow mein naam is Mainrr en ik heb een joetjoep tjennol.

Ff serieus,

Over mezelf:
Naam:
Jordi;
IGN: Poenanie (word asap gechanged naar: Mainrr);
Leeftijd: 15 (1 Mei 16);
Hobby's: Voetballen en gamen.

Hoe ben ik op Haunted terecht gekomen?/Hoogtepunten.
@HenryF vroeg aan mij of ik een keer survival kwam spelen op The Haunted Network, dus ik kwam... We hadden allemaal mooie dingetjes gebouwt totdat Jordy (Henry) en ik Factions begonnen te spelen, zo begon ik bij de Faction: INS4N3PIZZA (als ik de naam goed heb). Hier ontmoette ik toffe lui zoals: Maximjc, PoolLight, iRobin4Life, Sherwan enz (sorry als ik je vergeet ;)). Toen werd deze faction geraid en nam iedereen zowat een break van Haunted. Tot op een dag besloten we terug te komen met de faction: ExtremeGG, een tijdje later werd deze faction ook weer inactief. Nu zitten de meeste mensen van ExtremeGG in StitchSquad, waarvan ik 1 ben.

Waar vind je mij veel?
Je zult mij het meest vinden op KitPvP ;). Ook ben ik soms wel op Prison, Miners en Factions.

Dit was mijn levensverhaal...

Jk

- Jordi/Mainrr/Poenanie

Vragen? Stel ze!
Ik ken jou.
Cool hé
Gr xDeath_Griefer
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
ik wete niet wat ik moet zeggen