Komende Server Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunted spelers, hier een kort bericht over de updates die aanstaande vrijdag (morgen dus) gaan plaatsvinden.

Nieuwe lobby!
Allereerst de nieuwe lobby. Sommige van jullie wisten het waarschijnlijk al, maar vanaf vrijdag heeft The Haunted Network een gloednieuwe lobby! Vol met nieuwe plugins en andere dingen. We hopen dat deze in de smaak valt.
Voor de liefhebbers van de oude lobby, jullie kunnen tot vrijdag 3 uur 's middags afscheidt nemen.

Nieuwe website!
Ja je leest het goed, we krijgen een nieuwe website. Geen zorgen, het forum zal gewoon blijven in de huidige vorm, deze dan je vanaf vrijdag middag met de knop "forums" kunnen bereiken. De nieuwe frontpage maakt het mogelijk dat we meer server info gefocust zijn. Er zullen aparte pagina's voor elke servers zijn, speler statistieken, handige help en regel pagina's en meer.

Arcade Updates!
De arcade was de afgelopen dagen offline. Deze zal ergens midden mei weer terugkomen, maar dan in de vorm van kleine losse game servertjes die je vanuit de hub kunt bereiken. Paintball, BlockHunt en TnTRun zullen aanwezig zijn.

Nieuw logo en Reclame Banner!
Op dit moment wordt er voor ons een heel mooi logo ontworpen door een professioneel art designer.
Deze zal de tweede week van mei geleverd worden. Ook wordt er een 3D banner voor de serverlijsten voor ons gemaakt.

Voor deze updates zal vrijdag middag na 3 uur de lobby offline zijn. Ik hoop deze binnen een half uur weer online te hebben. Het onderhoud zal uiterlijk tot 4 uur duren.

De website zal vanaf 4 uur online zijn. De forums zullen later op de avond weer actief zijn.
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
word er met deze update het offline gedeelte van de server shop ook weer online gezet ? het is al bijna een week :(

ben benieuwd naar alle stats op je nieuwe site ^^
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik zal de sell servershop proberen morgen avond weer erop te zetten. Denk dat dat wel gaat lukken ;)
 
  • Like
Reactions: Doc_Brano

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Voor nu alleen die games, de andere games zijn of kapot, of werken niet goed, of worden te weinig gespeeld. :)

En survival games natuurlijk, maar die was natuurlijk niet beschikbaar in de arcade voor een lange tijd.
 

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
SUP.

Hier heb ik een zielige foto van de Lobby/hub :P

alleen wel een beetje groot (wist niet hoe ik hem kleiner kreeg ;))

kjovynE.jpg
 
  • Like
Reactions: Dimdamian

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
remymine zei:
Voor nu alleen die games, de andere games zijn of kapot, of werken niet goed, of worden te weinig gespeeld. :)

En survival games natuurlijk, maar die was natuurlijk niet beschikbaar in de arcade voor een lange tijd.
Ik vind bijna alles best maar hou paintball altijd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.