Kits explained

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Beste haunted pvpers,

In dit topic ga ik bespreken en wat stats van verscheidene kits laten zien en mijn mening hierover geven.
Als eerst even de kits, ik ga t alleen hebben over de meest gespeelde kits aangezien de andere kits vaak ook moeilijk te zijn om te vergelijken.

Warrior:
Chain armor protection 3
Diamonds sword sharpness 2 (9,5 attack damage)

Tank:
Diamond armor protection 1 (volgens mij, niet zeker)
Stone sword knockback 1 (5 attack damage)
Debuff: slowness 2

Knight:
Iron armor protection 3
Iron sword sharpness 3 (9,75 attack damage)

Dit zijn alle kits uit het spel,
Elke kit heeft zijn voor en nadelen. Zo heeft warrior een hoge damage en tank veel armor, ik noemt dit in dit topic damage/armor verhouding, aangezien t hier niet echt veel uitmaakt of je betere armor of betere swords hebt, zolang je elkaar in evenveel hits dood hebt. Knight heeft deze beste damage/armor verhouding, dit is een grote buff van knight, deze damagearmor verhouding is bijna 2 keer zo groot als warrior. Maar oke dat knight heel sterk is weten we ook wel en dat valt te begrijpen omdat t een donater kit is.
Warrior houd ik aan als de gemiddelde damage/armor verhouding omdat dit een beetje de basis kit heeft en deze geen debuffs of buffs heeft.
Warrior is dus een gemiddelde kit met geen buffs of debuffs,
Tank heeft 2 buffs en 1 debuff,
Tank heeft een betere damage/armor verhouding dan het gemiddelde(warrior), dat is dus 1 buff, tank heeft ook als buff knockback, wat een hele goede buff is in deze map, en als debuff heeft een tank dan slowness. Ze hebben dus als eindcijfer +1,
Knight heeft hier +2 (omdat deze buff heel sterk is)
En warrior 0.

Hier komt dus uit dat knight heel sterk is maar oke, het is een donator kit.
Maar er komt ook uit dat tank sterker is dan warrior, hierdoor zijn de basis kits (non-donatorkits) unbalanced, hierdoor is de pvp niet eerlijk verdeeld en wordt je een beetje gedwongen om tank te gaan om sterk te zijn.
Mijn advies is daarom om 1 van de buffs van tank weg te halen,
Dit kan op 3 manieren,
1. De knockback van tank weghalen, gaat wss niet gebeuren...
2. De damagearmor verhouding veranderen doormiddel van tank minder armor/slechter zwaard te geven.
3. De damage armor verhouding veranderen doormiddel van alle andere kits een beter wapen of betere armor te geven.

Ik hoop dat jullie dit inzien en er iets mee doen, bedankt voor t lezen en nog veel pvp plezier
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Oeps verkeerde forumsectie, kan een mod het even verplaatsen graag :)
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Tank debuff: stone sword?
Deze is in berkend in de damage/armor verhouding, als een warrior en een tank elkaar hitten wint de tank, dit is 1 van de buffs van tank,
Dat is dus eigenlijk niet echt een debuff, op kitpvp maakt t ook niet heel veel uit of je een gped sword of beter armor hebt, met een goed sword kill je mensen sneller en met goed armor kan je snel soupen.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Wat ook kan, is kitpvp 2.0 afwachten. Dit zal wel nog even duren :p
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Bij kitpvp zullene r geen kit upgrades meer zijn. Ik den dat het zo'n 10 verschillende kits zullen zijn of iets in die genre, daarom dat ik ongeduldig ben voor kitpvp2.0 ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.