Kitpvp suggesties: dingen die de kitpvp server nog meer hardcore pvp maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Droppie

Niet Verified
29 mrt 2015
5
2
37
Hee, ik heb paar dingen die de KitPvP server kunnen verbeteren. Dingen die het pvp beter maken!


1. Bowl droppen

Bowl droppen doe je door je empty bowl te droppen.
Dit kan gevechten veeeeeel epischer maken en langer maken, omdat het makkelijker resoupen is.
Ik denk dat de Haunties er eerst aan moeten wennen maar als je er aan gewent bent is KitPvP veel meel uitdagender!

2. Minecraft 1.7 weer toelaten!

Ik weet dat heel veel hardcore PvPers dit ook willen, vanwegens blockhitten. Er zijn ook al andere PvP servers die dit doen!

3. Betere /soup en /repair

Als je kijkt naar 1 dan kun je denken: 'Hmpf straks moet je weer wegrennen en zo vaak wachten voor /soup .... Daarom is het misschien handig dat je hele inventory weer vol is met soup! Maar er moet wel een nadeel zijn en dat is dat je geen armour voor 5 secondes meer hebt en je krijgt debuffs, zo wordt het niet te op!
Het zou dan bijvoorbeeld 50 tk kosten voor /soup .
En nu /repair ! Dit doet hetzelfde als /soup maar je armour is weer gerepaired, het zou dan 75 tk kosten!



Dat zijn al mijn dingen die Haunted KitPvP van mij wel mag krijgen, als je meer weet laat het achter in de reacties!
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Er zijn toch al zoveel 1.8 hacked clients... Maakt ondertussen al niet meer zo'n groot verschil...

1. Hierdoor komen er entities op de map, en zoals je weet, laggt kitpvp nu al enorm erg. Moet je nagaan als iedereen hun spullen dropt. De clearlag moet dan wel heel vaak langsgaan.

2. Is te doen! Leuke suggestie

3. Wat nou als /soup 1 per 1 soup aan jou geeft, dus een lege bowl vullen. Dit kan je in combat gebruiken.

Als je nou de /refill veranderd, dat je deze command out of combat kan uitvoeren, en het automatisch alle lege soups en lege slots vervangt voor een soup?
 

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
94
14
109
22
Het idee van is een beetje van TC, ook dat je dan /soup doet en dan debuffs krijgt gewoon van TC.
 

Droppie

Niet Verified
29 mrt 2015
5
2
37
Er zijn toch al zoveel 1.8 hacked clients... Maakt ondertussen al niet meer zo'n groot verschil...

1. Hierdoor komen er entities op de map, en zoals je weet, laggt kitpvp nu al enorm erg. Moet je nagaan als iedereen hun spullen dropt. De clearlag moet dan wel heel vaak langsgaan.

2. Is te doen! Leuke suggestie

3. Wat nou als /soup 1 per 1 soup aan jou geeft, dus een lege bowl vullen. Dit kan je in combat gebruiken.

Als je nou de /refill veranderd, dat je deze command out of combat kan uitvoeren, en het automatisch alle lege soups en lege slots vervangt voor een soup?

Nog iets over 1, ik snap wat je zegt. Maar wat nou als je in de plugin van KitPvP code zet zodat alle drops meteen worden verwijderd. Net zoals je /kill @e doet maar dan gaan niet alle spelers dood!
 
S

serieus

Guest
TC is de server waar ik op speelde voordat ik naar Haunted kwam. Ik zeg je, TC mag dan met KitPVP sommige goeie dingen hebben, TC in het algemeen is standaard en heeft niet echt iets speciaals, dus daar hoeven we niet verder over te praten :P.

- serieus
 
S

serieus

Guest
Dat zal meer lagg opleveren. Ieder item dat wordt gedropt moet meteen verwerkt worden, wat geheugen nodig heeft bij iedere speler apart. Maak je gebruik van ClearLagg, dan is er maar iedere 15 seconden bijvoorbeeld geheugen nodig.

- serieus
 

sky1111minecraft

Niet Verified
13 mrt 2014
35
2
79
Nog iets over 1, ik snap wat je zegt. Maar wat nou als je in de plugin van KitPvP code zet zodat alle drops meteen worden verwijderd. Net zoals je /kill @e doet maar dan gaan niet alle spelers dood!
Dit is een bukkit server je kan dus ook /killall drops , im just saying
 
Status
Niet open voor verdere reacties.