Open [kitpvp] request

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Hi,

KitPvP
Aangezien er veel vraag is naar de oude map en mensen graag 'OOK' op de oude map willen spelen vroeg ik me af of er een 'map selector' zou kunnen komen van dat je zelf kan kiezen in welke map je wilt spelen en dat je kan zien hoeveel spelers er in dat map zitten.

Voorbeeld:

Een compas in je inventory, als je met je rechtermuisknop op klikt kan je kiezen de nieuwe map of de oude map zodat mensen het altijd leuk kunnen vinden en als je een kit kiest om te pvpen dan verdwijnt dat compas weer want dat zou wel vervelend zijn als het in je inventory zou blijven.

Lagg
En ik vroeg me af of de Delay lagg fixed zou kunnen worden? En wat ik bedoel met Delay lagg is dat IK lagg krijg en de andere persoon tegen wie ik PvP niet en die heeft me dood als mijn lagg over is. Of als ik tegen iemand PvP dan staat hij opeens stil en krijgt geen knockback en kan ik hem gewoon dood hitten... ik hoop dat dit fixed zou kunnen worden want dit is heel vervelend en kan niet eens normaal pvpen.

Als jullie het een goede idee vinden geef dit topic een Cookie, vinden jullie het geen goed idee kom dan met een Argument van waarom je het niet een goed idee vind pl0x.

Adios.
 
Laatste update:

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
Mee eens zeker weten!
 

woffri20

Niet Verified
9 jan 2015
96
76
174
22
WESTLAND
Compleet mee eens.
Misschien zou Haunted ook mage kunnen nerfen, want speed 2 en prot 4 chain armor is wel iets te OP. Ik zou zeggen dat prot 3 beter zou zijn.

- Woffri
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
K

Kogetsoo

Guest
Zoals in de andere topic al aangegeven wordt nemen we jullie mening mee en zullen gaan kijken naar oplossingen.

Wat lag betreft zou ik je adviseren om bij je eigen verbinding te kijken. Het is of iedereen lag of niemand. Alleen jij lag, zegt weinig over de server kant.

Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: SirCasanova
Status
Niet open voor verdere reacties.