Kitpvp kit rank player

wat vind jij ervan?

  • ja leuk!

    Votes: 2 28,6%
  • nee omdat...

    Votes: 4 57,1%
  • ik weet het niet

    Votes: 1 14,3%

  • Total voters
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
hallo
ik zat te denken aan een nieuwe kit mischien als vervanging voor archer maar dat mag de staff weten
de kit zou ranger heten maar mag altijd verandert worden

rank 1
bow : power 2 sharp 1 + 30 arrows
armour : leather prot 1
rank 2
bow : power 2 sharp 2 + 40 arrows
armour : leather prot 1
rank 3
bow : power 2 sharp 3 + 50 arrows
armour: leather prot 2
rank 4
bow : power 2 sharp 3 + 64 arrows
armour : leather prot 3
rank 5
bow: power 2 sharp 3 64 arrows
armour : leather prot 4
Op je arrows heb je 5% kans weakness voor 10 sec

Alle ranks krijgen per kill 5 arrows terug

ik sta helemaal open voor veranderingen zoals buffs (niet nodig denk ik) of debuffs
plus als je het niks vind schrijf a.u.b waarom je het niks vind
met vriendelijke groet flecx
 
Laatste update:

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Er is geen sword nodig omdat zijn bow ook zijn sword is de limited arrows omdat het anders te op wordt
 

Diamond

Niet Verified
13 jun 2014
7
11
99
22
Haunted-mc.com
Dit is maar niks, vind ik. Want ja, net zoals freecon het al zegt; Het is bijna hetzelfde als de Archer zelf. En limited arrows... dan kan je beter infinity erop hebben staan. Voor mij is het gewoon niet veel bijzonders. Maar ja, je hebt toch het lef gehad om een suggestie te maken ;)
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
ik vind niet dat het bijna archer is een aantal reden zijn bijvoorbeeld dat hij limited arrows heeft dus niet als een camper op een spot kan zitten plus zijn bow is veel minder effectief en heeft een beter wapen zijn sword bow dus kan zich prima redden in melee situaties terwijl een archer snel over moet naar bow spam of als je pvp skills hebt je sword of natuurlijk rennen maar zoals ik al eerder zij is ranger meer een short distance fighter terwijl archer een long distance fighter is

/flecx
 

Diamond

Niet Verified
13 jun 2014
7
11
99
22
Haunted-mc.com
Maar een bow-sword... Wat moet je ermee? Dan kan je beter de hele Archer kit wegdoen en het met alleen een zwaard doen.. Want ja, als je geen arrows meer hebt.. en dan in de rondte zit de slaan met je bow.. Dat is raar? En gewoon. Mensen die bowspammen, krijgen een mooie straf. Dus ja, je kan beter dit doen; bijv... kit 1 Power 3 (op je boog) + unlimited arrows? En een normal stone sword. En bijv op leather of chain armor Protection 1 of 2. En dat lijkt op de Archer zelf inderdaad, maar je kan dan special effects verzinnen :) en dan kan je bijvoorbeeld als kit 5 dit doen; Power 4 Flame 1 (op je boog) + unlimited arrows. en een stone sword met Knock 1 + Speed 1. Ik geef maar een voorbeeld. Ik weet niet of het te OP is of niet, maar het is een voorbeeld. Jou idee is wel leuk bedacht, maar er kan meer bij ;)
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
hmm over de arrows heb je mischien wel gelijk was ook meer om te verkomen dat het een betere versie van archer werd maar de sword bow blijft maar mijn voorstel is dat hij bij elke kill 5 arrows terug krijgt en bij rank 5 5% kans heeft om weakness 1 voor 10 sec te krijgen
 

Diamond

Niet Verified
13 jun 2014
7
11
99
22
Haunted-mc.com
Tja, dat zou nog wel een mogelijkheid kunnen zijn. Onthoud dat, misschien is er kans dat dat als nieuwe kit zal ontstaan ;)
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
na apen xD maar een speciale ability voor elke kit... nee dat zou het normale pvp weg halen plus de fun om iemand eens goed te ownen met warrior :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.