Kitpvp community negatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
hallo

Ik speel al geruime tijd op mc haunted soms ben ik er een aantal weken en soms ben ik er maanden niet ik speel al rond het begin van kitpvp. maar er is veel veranderd net zoals de community er werdt altijd al gehaat op de hackers maar zoals het nu gaat? ik kill iemand waarna ik onmiddellijk een focus krijg ik wordt gekillt door deze focus en negeer het focusertje die onmiddellijk de hele server er van moet overtuigen dat ik "eZ" ben en "noob"
ik speel door waarna iemand gekilt wordt door een archer onmiddellijk een "speel een fatsoenlijke kit" en pfff kom 1vs1" en zo kan ik nog lang door gaan want ik hier mee wil bereiken is het lijkt net of het een gevecht op leven en dood is nee het is minecraft een leuk spel en ik ben echt wel wat gewent ben engels faction servers gewent maar dit? het lijkt of niemand het meer leukt heeft en er alleen nog maar op uit is om iedereen hun kitpvp leven toch maar zoveel mogelijk te verzieken.

flecx
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
precies
is ook 1 van de redenen dat ik geen pvp doe;)
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
nog wat aanvulling kijk 5 seconden in de chat en zie direct 5 chatberichten met het woord Ez Pz
Hier is een heel logisch antwoord voor:
Mensen zijn chagrijnig omdat pvpwars er na 5 maanden nog niet is :)
Mvg
Evil
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Oneens... Je hebt gelijk, focussen om niks is irritant, behalve als je tank had... Maar geen tankdiscussie hier. Maar die archer, was hij aan het campen? Want dat is irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.