Kill list aanvraag nevin, ryan

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanAapje

Niet Verified
6 mei 2015
18
0
83
20
wij worden elke dag verveeld door (Mainrr) dat wij boosten zouden jullie de kill list van ryan en nevin kunnen geven (IGN) nevinryan, RyanAapje. graag van de laatste 5tot10 dagen zou erg helpen.

dit komt doordat RyanAapje me broertje is en nu een ks van 300 heeft in 3 dagen, Mainrr beweert dat we geboost hebben dus ik wil het tegen bewijs :) dankje voor de hulp als het lukt en haunted is awesome ;)
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
wij worden elke dag verveeld door (Mainrr) dat wij boosten zouden jullie de kill list van ryan en nevin kunnen geven (IGN) nevinryan, RyanAapje. graag van de laatste 5tot10 dagen zou erg helpen.

dit komt doordat RyanAapje me broertje is en nu een ks van 300 heeft in 3 dagen, Mainrr beweert dat we geboost hebben dus ik wil het tegen bewijs :) dankje voor de hulp als het lukt en haunted is awesome ;)
Je killed gewoon iedereen die je ziet als een aapje in de boom :P
 

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
wij worden elke dag verveeld door (Mainrr) dat wij boosten zouden jullie de kill list van ryan en nevin kunnen geven (IGN) nevinryan, RyanAapje. graag van de laatste 5tot10 dagen zou erg helpen.

dit komt doordat RyanAapje me broertje is en nu een ks van 300 heeft in 3 dagen, Mainrr beweert dat we geboost hebben dus ik wil het tegen bewijs :) dankje voor de hulp als het lukt en haunted is awesome ;)
"Verveeld" uhu...
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
dit is als het goed is ook niet eens mogelijk of je moet echt
****** hax hebben

~Panda
 

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
dit is als het goed is ook niet eens mogelijk of je moet echt
****** hax hebben

~Panda
Nou kijk... Dit jongetje is best wel zielig. Ik heb hem al 2/3 keer gekilled... Maar hij combat soupt. En altijd als hij word aangevallen rent hij met speed 3 van de wereld af...
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Status
Niet open voor verdere reacties.