Kerstactie / hack items

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

Hebben jullie ook al zo'n zin in kerst? Wij wel en dat gaan we vieren! Zoals jullie hebben gemerkt hebben we op dit moment een sale waarbij alle items in de webshop 25% goedkoper zijn. Een aantal van jullie hebben hier al gebruik van gemaakt en dat is logisch, want wie wil dat nu niet?

Kerstactie

Maar, om in de kerstgedachte te blijven zullen wij 4x een waardebon van €25 verloten aan spelers die in de shop minimaal €7,50 hebben besteed, tussen 18 december om 00:01u. en 26 december om 23:59u. Voor elke bestede €7,50 doe je een keer mee.

Hacked Items

De laatste tijd zijn er nogal wat hacked items in omloop. Deze laten bijvoorbeeld je game crashen. Vaak is het in de vorm van een geschreven boek, anvil of enchabting table. Als je ergens op moet klikken in dit item, doe dat niet! Report het aan een mod of admin, en verwijder de items die je niet vertrouwt.

Mocht je twijfelen, vraag het ook aan een mod of admin of post hier een screenshot.

Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: Maaraa and Rik 2004

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
hey staf hoe kan je ieamand reporten voor hacks? ik heb iemand zien fly hacken: supersupermees ik ben zelf Hogendoorns en heb rank legend ik ben 2x geband voor: hacks en reclame maken de hacks vond ik een goeie reden maar de reclame maken niet ik zie alleen: bij cubecraft hebben ze eggwars
Onderaan bij het tab forums staan een paar opties voor reports. Hierbij staat "hacks report" (of iets in die richting). Ook zou ik je er even op willen wijzen dat als iemand de rank legend of hoger is, dat hij/zij kan vliegen op de survival realms.

Groetjes,

Retep

Edit: over je ban voor reclame en hacks: dat kan je beter aanhalen op het forumdeel "unban aanvragen".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.