Kasteeltje

  • Topicstarter Checkpointx
  • Startdatum
  • Topic Volgers 9
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Het dorpje begint al lekker vol te raken met mooie bouwwerken, na een paar technische farm projecten is het nu weer tijd iets mooie te bouwen...

De plattegrond is al klaar :)

sxltgm.png
 
C

Checkpointx

Guest
Grootste deel van de muren staat, misschien ontwerp nog een beetje tweaken en dan door naar de twee grote torens vooraan.

2zhmezk.png
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
mooi kasteel :) mischien kan ik een kasteel bij jouw bestellen voor zoveel tk? :P
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Haha kijk maar uit mijn uurtrief ligt wel iets hoger ;)
Haha dat kan maar als je er 1 wilt maken voor me :P maakt het me niet uit hoe lang je het over doet :D
 
C

Checkpointx

Guest
Ik heb het John Smith texture pack ff aangezet en een beetje aan de ingang gewerkt.... ik wil dat het heel impressive wordt als je binnenloopt... Er komt een grote loopbrug met aan beide kanten zo'n soldaat met schild en speer...

15cocqh.png


4ikehd.png


2iizgj6.png
 
C

Checkpointx

Guest
Ik heb nu ook de muren van de 4 kleine torentjes afgemaakt, het 2e standbeeld gemaakt en ben begonnen aan de loopbrug.
Ik denk dat ik bij de loopbrug of beelden nog wat grote vuur bakken maak voor een nog dramatischer effect..

Ik loop alleen een beetje klem op het grote ronde hoofdgebouw, ik zit te denken aan iets met een koepel, maar vind het lastig... hebben jullie ideeen?

14wcebo.png


2i207tj.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.