Kan gesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Hey hallo, de titel zegt al veel, maar wil graag de mening van de server hebben. Een heel aantal spelers heeft MNO al bereikt en ook een grote club is al in JKL dus leek me een goed moment dit topic te starten.

Toen ik hoorde dat PQR een eiland mine was werd ik dol blij. Gezien het hoge niveau van de mines, dorpjes en de omgeving waar de bouwers zo hard aan hebben gewerkt had ik hoge verwachtingen voor een eiland Prison mine. Na lang en hard werken kon ik eindelijk naar PQR en toen was ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.

spoiler alert: PQR foto's
http://nl.tinypic.com/r/2cxuuyu/9
http://nl.tinypic.com/r/21jvrie/9
http://nl.tinypic.com/r/21kvtsp/9

Nou weet ik dat het wat veel gevraagd is, maar is het mogelijk dat PQR een upgrade krijgt? Wat is jullie mening over PQR vergeleken met het geweldige werk van de bouwers in de rest van een prachtige omgeving?
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Heb je alles bekeken?
Want er is juist een keer wat anders gedaan dan de standaard prisons, zo zitten de cellen en smeltkamers in de berg verwerkt.
Het schip is een gestrand schip, en de servershop & enchantingruimte zijn gemaakt van hout alsof het een onderdeel van de resten van het schip is.

Daarnaast is het zo als je een bootje hebt de dorpjes Little Eden & The Broads makkelijk bereikbaar zijn!
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ja, PQR was meer gericht op dat dingen zoals smelt rooms qua uiterlijk beter overliep met de omgeving
 

Hugoo

Niet Verified
20 mrt 2017
14
7
92
22
Eindhoven, Noord-Brabant
PQR is helaas op het laatste moment ook anders geworden. Wij hebben hier nog toekomstige plannen mee, helaas door het andere concept wat we in hoge snelheid moesten maken, en door wat server problemen meerdere keren zelfs is het bij ons ook maar net afgekomen. Wij hadden ook niet de verwachtingen dat mensen zo snel zouden gaan en dat we dus ook ruim genoeg tijd zouden hebben, dus voor nu zou je het toch met een wat mindere mine in jou mening moeten doen. Hier zullen uiteraard meer meningen over zijn, maar wij stellen het echt op prijs als het op een fijne manier word verteld zoals deze!

Laat eventueel wat achter als mening voor ons wat een verbeter punt(en) is of zijn.

Met vriendelijke groet,

Hugo
-Hugloo
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Een iets grotere mine zou prettig zijn, we kunnen nu met 4 personen de mine binnen 12 minuten legen :) paar custom bomen in plaats van de default bomen. Cells iets hoger net als mno en jkl mines en misschien wat aankleding met rijkdommen zodat het echt een pirate cave is. Misschien wat ruines van wat eens een gestrande eiland bewoner was ? :)

om eerlijk te zijn toen ik een mine op een eiland hoorde hoopte ik op een soort alcatress hahahah De mine is nu een beetje aan de rand met het grootste deel van het eiland nauwelijks gebruikt. Misschien dingen wat meer verplaatsen waardoor er wat meer aankleding op het eiland lijkt. Het eiland heeft zeker een hoop potentie en ik had er enorme verwachtingen van :) hopelijk word PQR als nog mijn favo mine :)
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Een iets grotere mine zou prettig zijn, we kunnen nu met 4 personen de mine binnen 12 minuten legen :) paar custom bomen in plaats van de default bomen. Cells iets hoger net als mno en jkl mines en misschien wat aankleding met rijkdommen zodat het echt een pirate cave is. Misschien wat ruines van wat eens een gestrande eiland bewoner was ? :)

om eerlijk te zijn toen ik een mine op een eiland hoorde hoopte ik op een soort alcatress hahahah De mine is nu een beetje aan de rand met het grootste deel van het eiland nauwelijks gebruikt. Misschien dingen wat meer verplaatsen waardoor er wat meer aankleding op het eiland lijkt. Het eiland heeft zeker een hoop potentie en ik had er enorme verwachtingen van :) hopelijk word PQR als nog mijn favo mine :)

Misschien zelf de mine zelf boven op de berg ( moet die wel wat groter hahahah) met de cells er onder dat is totaal anders dan elk van de andere mines voor zover ik gezien heb :)
 

Hugoo

Niet Verified
20 mrt 2017
14
7
92
22
Eindhoven, Noord-Brabant
Misschien zelf de mine zelf boven op de berg ( moet die wel wat groter hahahah) met de cells er onder dat is totaal anders dan elk van de andere mines voor zover ik gezien heb :)
Helaas zou dit idee waarschijnlijk niet gaan, ik kan het altijd een keer in een gesprek gooien. Misschien nog wat andere ideeën? :3
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
misschien wat tenten met kampvuur, soort camping idee :)
meer begroeiing/hogere begroeiing
misschien wat boomhutten die je via de vines kunt beklimmen als soort uitkijk toren.

Denk gewoon wat aankleding, een reden om andere kant van het eiland te lopen. Het eiland is best groot dus denk vooral dat ik er meer van had verwacht. De verwachting was natuurlijk wel geboost door al het moois dat we al gezien hebben op weg naar pqr :)
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Een iets grotere mine zou prettig zijn, we kunnen nu met 4 personen de mine binnen 12 minuten legen :) paar custom bomen in plaats van de default bomen. Cells iets hoger net als mno en jkl mines en misschien wat aankleding met rijkdommen zodat het echt een pirate cave is. Misschien wat ruines van wat eens een gestrande eiland bewoner was ? :)

om eerlijk te zijn toen ik een mine op een eiland hoorde hoopte ik op een soort alcatress hahahah De mine is nu een beetje aan de rand met het grootste deel van het eiland nauwelijks gebruikt. Misschien dingen wat meer verplaatsen waardoor er wat meer aankleding op het eiland lijkt. Het eiland heeft zeker een hoop potentie en ik had er enorme verwachtingen van :) hopelijk word PQR als nog mijn favo mine :)

Kan je wel autosmelters plaatsen in je cell? Dat zou zuur zijn als dat weg valt
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
misschien wat tenten met kampvuur, soort camping idee :)
meer begroeiing/hogere begroeiing
misschien wat boomhutten die je via de vines kunt beklimmen als soort uitkijk toren.

Denk gewoon wat aankleding, een reden om andere kant van het eiland te lopen. Het eiland is best groot dus denk vooral dat ik er meer van had verwacht. De verwachting was natuurlijk wel geboost door al het moois dat we al gezien hebben op weg naar pqr :)

@Odd_Player Hans jouw afdeling :yum:
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Een iets grotere mine zou prettig zijn, we kunnen nu met 4 personen de mine binnen 12 minuten legen :) paar custom bomen in plaats van de default bomen. Cells iets hoger net als mno en jkl mines en misschien wat aankleding met rijkdommen zodat het echt een pirate cave is. Misschien wat ruines van wat eens een gestrande eiland bewoner was ? :)

om eerlijk te zijn toen ik een mine op een eiland hoorde hoopte ik op een soort alcatress hahahah De mine is nu een beetje aan de rand met het grootste deel van het eiland nauwelijks gebruikt. Misschien dingen wat meer verplaatsen waardoor er wat meer aankleding op het eiland lijkt. Het eiland heeft zeker een hoop potentie en ik had er enorme verwachtingen van :) hopelijk word PQR als nog mijn favo mine :)
Ruïnes waren mijn gedeelte :'
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Kan je wel autosmelters plaatsen in je cell? Dat zou zuur zijn als dat weg valt

PQR mine is maar 4 blockjes hoog waar JKL en MNO mines 5 blokjes hoog zijn dus nee het zelfde model auto smelter zal in PQR niet werken
 

Hugoo

Niet Verified
20 mrt 2017
14
7
92
22
Eindhoven, Noord-Brabant
PQR mine is maar 4 blockjes hoog waar JKL en MNO mines 5 blokjes hoog zijn dus nee het zelfde model auto smelter zal in PQR niet werken
Meer prisons zijn 4 hoog zo als GHI. Je kunt altijd een soort hopper lijn doen er heen, of een ander idee. Je kunt er omheen werken met wat inzicht en moeite :P
 

Troel

God
Troel
Troel ✔
God
7 feb 2017
27
4
69
Het oog wil ook wat. Hopperlines zijn gewoon lelijk.

Ik vind PQR er wel mooi uit zien, maar ben het wel eens met de grootte van de mijn. Wellicht de mijn wat dieper maken?
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Het oog wil ook wat. Hopperlines zijn gewoon lelijk.

Ik vind PQR er wel mooi uit zien, maar ben het wel eens met de grootte van de mijn. Wellicht de mijn wat dieper maken?
Er zijn 2 mines, het is nu groot genoeg, zover ik nu zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.