Jullie zijn mijn inspiratie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berenvriend

Niet Verified
4 mrt 2018
22
6
100
20
Ik ben misschien ongeveer een weekie bezig met men survival base. En ik vroeg mezelf af van "Wat zal ik is bouwen". Daarom vraag ik jullie, haunties, voor leuke ideeën. Plaats je leuke idee hieronder en wie weet kan ik hem handig gebruiken. het liefst kunnen de ideeën naar een stad/dorpachtige ideeën leiden. Want ik ben bezig met een dorpje. :)

Dus kom maar op!
 

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
24
misscien een best wel uitgebreid project maar ik denk zet hem er toch op!

Een townhall/storage sorter voor alle items en een centrale plek voor al je zaken
of een industriele smelter met (20 furnaces) met dus een smithuisje

hoop dat je dit wat leuks vind!
 
  • Like
Reactions: Berenvriend

Berenvriend

Niet Verified
4 mrt 2018
22
6
100
20
misscien een best wel uitgebreid project maar ik denk zet hem er toch op!

Een townhall/storage sorter voor alle items en een centrale plek voor al je zaken
of een industriele smelter met (20 furnaces) met dus een smithuisje

hoop dat je dit wat leuks vind!
Klinkt zo slecht geeneens. Als er meerdere mensen mijn dorp joinen, dan kan ik het nog wel is proberen. Ik onthoud deze thnx :)
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik ben misschien ongeveer een weekie bezig met men survival base. En ik vroeg mezelf af van "Wat zal ik is bouwen". Daarom vraag ik jullie, haunties, voor leuke ideeën. Plaats je leuke idee hieronder en wie weet kan ik hem handig gebruiken. het liefst kunnen de ideeën naar een stad/dorpachtige ideeën leiden. Want ik ben bezig met een dorpje. :)

Dus kom maar op!
Misschien kunnen we samen wat doen? Ik survival weinig en bouw heel veel. En ben zelf ook opzoek naar nieuwe ideeën en uitdagingen.
 
  • Like
Reactions: Berenvriend

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
heb een sorter voor al mn bulk items xD rest filterd die eruit naar normale chesten
voor de rest Mega farms altijd leuk
 

xIts_Me

Supreme
DarkUnScripted
DarkUnScripted ✔
Supreme
11 feb 2016
4
0
58
Miss is van elke mogelijk farmeble ding een auto farm te maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.