Opgelost 'je kunt dit commando niet uitvoeren'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hey staff,

Ik wilde even /glist doen om te kijken of er iemand online was op de bouwserver. Toen kwam er 'Je kunt dit commando niet uitvoeren' te staan. Hoort dit, als dit zo is; waarom dan?

M.V.G.

Bauertje
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ja party ligt eruit, maar dat komt weer terug na de komende update ;)

maar glist.... ben benieuwd of dat uberhaupt ooit terug komt....
ik denk dat glist voornamelijk averechts werkt... namelijk als iem een mod nodig had in bijv survival, dan deed ie glist, ziet ie dat er een mod in kitpvp zit, dus ging die naar kitpvp om daar te gaan spammen over dat de mod naar survival moet komen... terwijl die mod bijvoorbeeld helemaal niet opereert in survival :P
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Moeten dan echt nieuwe opties komen om contact te kunnen maken met de staff als het noodzakelijk is. Weet Remy hier al wat op?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Servers uitgerust met een hele nieuwe setup als proxy.

We gebruiken nu meerdere bungeecord instances die we synchroniseren met redis-server. Verder wisselt het IP
achter ons domein play.hauntedmc.nl voortdurend, dus je zult altijd random bij een van de bungeecord instances inloggen om de server load te verdelen. Daarachter (de proxy's) liggen voor iedereen gewoon dezelfde servers.

Met deze setup zijn we in staat om qua netwerk zeker 1000-en spelers probleemloos online te houden. :)

Door deze nieuwe setup werkt de party chat niet, totdat deze is aangepast zodat hij ook via redis-server werkt.
/glist komt over een tijdje terug, maar dan in een nieuwe vorm, geen lange lijst meer, maar hij zal alleen een totaal spelers online geven op het netwerk.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Moeten dan echt nieuwe opties komen om contact te kunnen maken met de staff als het noodzakelijk is. Weet Remy hier al wat op?
Je stuurt een bericht via de site, ipv de staff ingame stalken :P Als een staff lid op server X bezig is met iets, is het bloed irritant als mensen van server Y komen spammen om hulp.
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
ja party ligt eruit, maar dat komt weer terug na de komende update ;)

maar glist.... ben benieuwd of dat uberhaupt ooit terug komt....
ik denk dat glist voornamelijk averechts werkt... namelijk als iem een mod nodig had in bijv survival, dan deed ie glist, ziet ie dat er een mod in kitpvp zit, dus ging die naar kitpvp om daar te gaan spammen over dat de mod naar survival moet komen... terwijl die mod bijvoorbeeld helemaal niet opereert in survival :p

Hmm ja klopt, maar het is bedoeld om mods me te zoeken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.