Ja uhm.... dat ben ik :-p

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hi mensjes van THEHAUNTEDNETWORK!

Ik weet niet precies meer wanneer ik de béste server van de BeNeLux joinde :-l
Wél wist ik dat ik me hier he-le-maal thuis zou gaan voelen. De spawn zag 'r heel leuk uit en er zeiden al meteen
twee mensen ''Hoi'' (dat geeft my 'n heel erg verwelkomend gevoel :-P)
De world die ik als eerst joinde was natuurlijk Creative. Eerst snapte ik niets van die commands maar ik werd goed geholpen door mensen die al 'ervaring' hadden.
Mijn eerste gebouw in creative was: ''Schmetterlingdorf'' (vlinderdorp)
Toen ik dat had gebouwd, wist ik dat ik redelijk goed kon bouwen. Dus meteen daarna met n ander gebouw begonnen.

Ik heb inmiddels veel vrienden en vriendinnen (tenminste dat denk ik) gemaakt: Roderlo, Sambuwalda en xxAllStarGirlxx (en veul meer natuurlijk, maar dan kryg ik n hele boodschappenlijst)
Samen met Roderlo ben ik met 'n zeer groot project bezig: Le Saint-Rémy
(Misschien nog later 'n Saint-Damian en n Saint-Datdus :-P) Wil je dat bewonderen? -> /warp kathedraal

Ik heet trouwens Maarten en ben 14 jaar.
Ik speel altsaxofoon en heb daar veel plezier aan :-)
Nu is het nog vakantie (voor my dan) en heb ik zat tyd om te minen, bouwen, chatten enzo, maar als de school weer begint ben ik verschrikkelijk druk met huiswerk, maar weest gerust; Ik verdrink er niet in. Bijna, maar niet helemaal.

Ik denk dat ik nu wel genoeg informazione heb gegeven.

Ik weet nu al dat ik deze server nooit zal verlaten en áls ik dat doe dat vergeet ik 'm in ieder geval niet meer :-P (positief)

M.H.E.V.G (MetHeleErgeVriendelijkeGroet)

Bauertje

of Maarten

1 ding nog

IK BEN INDO!!! (lekker eten)
 
  • Like
Reactions: remymine

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Vraagje, wrm staat r eigenlyk onder owner admin?
Owner is toch al hoger?