Is het al mogelijk om met je nieuwe naam alles te behouden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
vandaag kun je je mc naam veranderen alleen ik wil dit gaan doen alleen hou ik me god rank nog en 1500 tokens en al mijn claim blocks?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Lees het laatste nieuws van Remymine, daar vind je alle info die je nodig hebt :)
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
oh zag het niet maar ik begrijp het niet goed gaat al me tokens weg de server en claimblocks of alleen mijn stats op deze website en me skyblock?
 
K

Kogetsoo

Guest
Nogmaals, goed lezen.
Het staat er precies in.

De server zal dus volledig met UUID moeten gaan werken, en niet meer met usernames, aangezien je anders al je account gegevens op de server kwijt zou raken als je je username zou wijzigen. Gelukkig werken wij al voor 90% op UUID's. Echter nog niet alles werkt hierop. Bijvoorbeeld het opslaan van skyblock islands.

Je rank, tokens, homes en sommige statistieken zullen gewoon automatisch worden veranderd naar je nieuwe username.

Het is dus je eigen verantwoordelijkheid als je spullen/gegevens kwijt raakt door het veranderen van je username.



Groeten,
Koge
 
Last edited by a moderator:

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
Nogmaals, goed lezen.
Het staat er precies in.





Groeten,
Koge

het is me gelukt om me naam te veranderen en ik zag dat ik alles nog had me rank, me tokens, me claimblocks, en kits op kitpvp

(kan een slotje op deze topic @remymine )
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
als je net als mij alleen survival speelt, verlies je niks, ik ga ook dalijk mn name changen ;)
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Als ik bijvoorbeeld gebanned ben.. dan mn name verander, zou ik dan unbanned worden xD omdat de server niet meer weet ofzo wie je bent?
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Als ik bijvoorbeeld gebanned ben.. dan mn name verander, zou ik dan unbanned worden xD omdat de server niet meer weet ofzo wie je bent?
Nee, dit is niet zo, omdat iedere minecraft account een eigen code heeft. De code word dan gebant, en niet de nicname
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Als ik bijvoorbeeld gebanned ben.. dan mn name verander, zou ik dan unbanned worden xD omdat de server niet meer weet ofzo wie je bent?
lees dat topic van remy dan man! sjonge jonge daar staan dit soort dingen gewoon goed uitgelegd .....
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het is mogelijk, nee het is niet aangeraden, het is je eigen risico als je spullen verliest. De meeste dingen worden gewoon overgezet though. Ik zou nog een paar dagen wachten tot ik alles ready heb en de dingen die over het hoofd gezien zijn heb gefixed ;)
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
Het is mogelijk, nee het is niet aangeraden, het is je eigen risico als je spullen verliest. De meeste dingen worden gewoon overgezet though. Ik zou nog een paar dagen wachten tot ik alles ready heb en de dingen die over het hoofd gezien zijn heb gefixed ;)
ik heb me naam al veranderd ik heb alles nog
de enige wat ik speel is survival mixed soms prison ensoms kitpvp en heel soms skyblock
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
enige nadeel is dat ik nu bij prison mijn donator coin boost kwijt ben :(
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
ik heb me naam al veranderd ik heb alles nog
de enige wat ik speel is survival mixed soms prison ensoms kitpvp en heel soms skyblock
Als het goed is, raak je al je coins kwijt die je had, omdat die niet meegaan met de namechange :P
Ondertussen zijn het al 3 op Miners, komen natuurlijk naar mij >.>
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Het is mogelijk, nee het is niet aangeraden, het is je eigen risico als je spullen verliest. De meeste dingen worden gewoon overgezet though. Ik zou nog een paar dagen wachten tot ik alles ready heb en de dingen die over het hoofd gezien zijn heb gefixed ;)
Als je wil veranderen is het wel grote kans dat je alles houd?
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Als je wil veranderen is het wel grote kans dat je alles houd?
Je coins op Prison/Miners houd je in ieder geval niet. De Cells en plots op Prison ook niet ( Volgens 2 mensen die naam hebben veranderd).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.