is gvd zeggen schelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hallo iedereen,

gisteren was ik skyblock aan het spelen ik werd de hele tijd gedood en zei gvd, en toen kreeg ik een warn van reeuwijk maar ik hoor wel vaker mensen gvd zeggen dus mijn vraag is het eigenlijk wel schelden?

groetjes sneaky
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
ook afkortingen behoren tot schelden. Vind dat daar zo wie zo wel wat meer opgelet mag worden
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
maar wat betekent gvd dan eigenlijk
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
aan de andere kant.... in pvp gebieden word meer toegelaten dan in survival of creative... ik heb mods al een paar keer zien zeggen over bijvoorbeeld "fck you!" nadat iemand gedood werd, dat dat opzich nog net kon, want ja, is gewoon een frustratie uiting :)
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
idd maar waarom laten ze het dan alleen toe op factions kitpvp smash vanilla die servers en niet in skyblock daar uit je je frustractie toch ook gewoon net zoals in pvp gebieden
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
rick zei:
maar wat betekent gvd dan eigenlijk
godverdomme, of tewel... God Verdoem me... dit is dus eigenlijk een vervloeking die je wenst van god over jezelf.... ik snap dus niet zo goed uberhaupt waarom dit altijd gezien word als godslastering :)

eigenlijk is het een uiting van iemand die in god gelooft, maar zichzelf op dat moment zo stom vind dat ie graag door god verdoemt wil worden haha :')
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
daar ben ik het helemaal mee eens raff ik vindt dat gvd gewoon kan maar niet de heletijd spammen en dit zeggen:
gvd
gvd
gvd
zo niet dus
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
maarja, er moet ofcourse wel een grens gelegd worden ergens he, ik wilde alleen uitleggen wat gvd precies inhoud, maar ik geef de mods natuurlijk totaal gelijk als zij vinden dat er daar een grens overschreden word....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.