Internal server error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
Tellkens als ik weer naar survival2 ga, (het is alleen bij survival2) dan laadt hij maar dan disconnect hij in eens weer en zegt hij internal server error
Wat kan ik hier tegen doen en ligt dit probleem bij mij of ligt het aan de server? wordt er momenteel wat aan gedaan?
@walk3n_fridge , @remymine , @Datdus , @whitch
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
al geprobeerd om via de grote hub te doen /survival2 .
portals werken niet
 

BRiljaNTi

Niet Verified
21 okt 2015
3
1
37
Als ik /survival 2 doe krijg ik internal server error en kickt je van de server.
Als ik in de portal sta doet die niks, wordt alleen duizelig:P
Dit gebeurt mij ook steeds sinds vorig jaar al, speel nu al een tijd niet meer op sur2 daarom.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Je bent zeker niet de enige denk ik, heb al meerdere vragen en klachten over gezien!
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Het kan ook zijn dat je ergens vast zit in een chunck,dan is er nog 1 oplossing mogelijk, een staflid gaat op het spawn staan en probeert dan meermaals de betrefende speler te tp, dus de spelers zal dan meerdere pogingen moeten doen om via de algemene hub /survival2 in te loggen.
Het duurt natuurlijk wel ff maar zo heb ik meerdere spelers weer erop gekregen, en die waren zeer dankbaar, ook als een speler zijn home daar weg heeft kan hij/zij via claimlist zijn /haar home weer terug vinden
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Het kan ook zijn dat je ergens vast zit in een chunck,dan is er nog 1 oplossing mogelijk, een staflid gaat op het spawn staan en probeert dan meermaals de betrefende speler te tp, dus de spelers zal dan meerdere pogingen moeten doen om via de algemene hub /survival2 in te loggen.
Het duurt natuurlijk wel ff maar zo heb ik meerdere spelers weer erop gekregen, en die waren zeer dankbaar, ook als een speler zijn home daar weg heeft kan hij/zij via claimlist zijn /haar home weer terug vinden
klopt ik heb er geen last van gehad maar zoals @BRiljaNTi zegt na een jaar zou het kunnen dankzij een van de restarts enzo dus als het nu helemaal duidelijk is kan er denk ik wel een slotje op toch @whitch
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
Het kan ook zijn dat je ergens vast zit in een chunck,dan is er nog 1 oplossing mogelijk, een staflid gaat op het spawn staan en probeert dan meermaals de betrefende speler te tp, dus de spelers zal dan meerdere pogingen moeten doen om via de algemene hub /survival2 in te loggen.
Het duurt natuurlijk wel ff maar zo heb ik meerdere spelers weer erop gekregen, en die waren zeer dankbaar, ook als een speler zijn home daar weg heeft kan hij/zij via claimlist zijn /haar home weer terug vinden
zou je mij willen helpen whitch door dat tp gebeuren de doen? kan je dan niet eigenlijk (als je de TP oplossing doet) het beste een command block met een lever en tp van de betreffende persoon spammen?
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
lijkt me niet handig
alleen als ze zelf on is want anders als ze dat doet en ze is niet on dan kom je steeds opdezelfde plek lijkt me niet handig haha
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
kan remy ofzo niet uitschakelen dat als je in een corrupte chunk spawned dat je niet disconnected wordt?
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
of dat ze iedereen die voor de komende ... uur online komt naar de spawn wordt ge tp
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
maar alleen voor de eerstevolgende keer dat je online komt op survival2
net als dat je voor de aller eerste keer online komt dat je in de spawn spawned
 
Status
Niet open voor verdere reacties.