ik wou dit eigenlijk in het request board zetten maar hey

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
op het reqest board hebben we geen permissie nieuwe topics te openen...
dus dan doe ik het hier :P

bekijk eerst dit plaatje van net, ik was maar 7 minuten online:

nYobDw9T.png



Anyway, ik heb een klein requestje maar wat wel super chill zou zijn!
is het mogenlijk dat de long-time donators een commandje krijgen waarmee ze de standaard server messages zoals over de /shop /farm /vote /hub messages etc uit kunnen zetten?
het lijkt de laatste tijd wel of er elke 5 seconde weer een nieuwe 2 a 3 regel lange tip door de chat heen komt! :P



het is verder niet lomp bedoelt ofzo, ik vind het echt een chille server maar die chat...
na 7 minuten online al ff tellen.... 28 lijnen aan server messages .... (ik heb die loterij int midden ofc nie mee getelt, da kwam omda ik /lottery typte :) )
 

Juvator

Niet Verified
20 mrt 2014
4
1
47
37
Ik vind dat raff hierin een goed punt maakt, ik heb me zelf ook al regelmatig geergerd aan die server spam, al die spammende spelers kun je tenminste nog ignoren maar die server spam is minstens net zo erg.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Das 14 minuten ongeveer, aangezien die The Haunted Network berichten om de 200 seconde komen :P

Maar anyway, ik begrijp dat het irritant is. Lokale [Haunted Survival] berichten zouden een minuut meer delay kunnen hebben. maar de messages uit is geen optie :p
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
met een command alleen voor elite en hoger, die je pas kan gebruiken na minimaal 3 maanden actief ofzo ? ;)


oh en remy ik requeste ook niet om die messages helemaal uit te zetten, bijna onderaan staat mn eigelijke request ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Oh nee sorry, dat bedoelde ik. Dat er geen command komt om het uit te zetten :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
maar remy, je weet hopelijk wel dat bij de long time spelers, deze server messages alleen averechts werken? kijk bij nieuwelingen zijn ze super handig, maar long-timers zien ze dus elke dag al maanden lang en beginnen zich er alleen maar aan te ergeren en kijken daardoor ook minder naar de chat, ik ben nu al zo ver dat ik, als er een keer wel belangrijke server messages zijn, ze gewoon totaal over het hoofd zie omdat ik zo hard getrained ben honderden server messages per dag over de /farm en /shop etc te negeren ;) gheheh
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zal er nog eens naar kijken morgen.

Je zult dan waarschijnlijk alleen de [Haunted 'Server'] messages uit kunnen zetten.

Globale messages blijven.
 
  • Like
Reactions: Juvator and Raff
Status
Niet open voor verdere reacties.