Geweigerd Ik wil unban

mag ik unban?


  • Total voters
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

joepiekoekje

Niet Verified
4 mrt 2016
7
0
30
21
hoi. ik ben joepiekoekje en ik heb 6 maanden ban omdat mijn vriend captain_kiwi11 is geband wegens hacks. nu was mijn grap(je) om te zeggen dat ik het tweede acount was van hem maar dit is naturlijk niet waar want de snelheid van online komen was te klein en wie gaat er nou op 2 acounts praten? mag ik alsjeblieft weer unban en weer genieten van de haunted server(s)
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
hoi. ik ben joepiekoekje en ik heb 6 maanden ban omdat mijn vriend captain_kiwi11 is geband wegens hacks. nu was mijn grap(je) om te zeggen dat ik het tweede acount was van hem maar dit is naturlijk niet waar want de snelheid van online komen was te klein en wie gaat er nou op 2 acounts praten? mag ik alsjeblieft weer unban en weer genieten van de haunted server(s)

Eigen schuld, geen grapjes meer maken ;)
 

Tiqrah

Verified
Tiqrah
Tiqrah ✔
Verified
6 dec 2015
98
5
142
26
Hallo,

Aangezien je door mij gebanned bent zal ik dit ook afhandelen.
Ik heb je een IP ban gegeven voor 6 maanden omdat je een ban kreeg op het eerste account en je vervolgens via een andere account een unban aanvroeg.

Zie de regels
  • Tijdens een ban is het de persoon die de ban heeft gekregen (wettelijk!) verboden om zich toegang te verschaffen tot de spelservers van Haunted, met welke identiteit (account) dan ook.
Je aanvraag is hierbij geweigerd.

Met vriendelijke groet,
IZixa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.