Ik werd kicked met:...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
heya haunties is heb een vraag.

ik weet niet of dit een bug is ja of nee dus ik zet het even hier ;).
ik was rustig aan het skyblocken, er was geen restart melding of zo. iedereen werd kicked, ik weet niet of ik de enige was met dit soort kick maar ik in ieder geval wel. er stond "flying is not enabled in this server!" ik vloog niet ik was wel aan het shiften zodat ik rust kon bijbouwen.

1) ik kan niet vliegen ik skyblock.
2) ik vloog niet.

hier even een screeshot.

bedankt voor uw tijd.

mvg,
Twana
 

Bijlagen

  • 2015-08-19_16.35.02.png
    2015-08-19_16.35.02.png
    117,2 KB · Bekeken: 134

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
heya haunties is heb een vraag.

ik weet niet of dit een bug is ja of nee dus ik zet het even hier ;).
ik was rustig aan het skyblocken, er was geen restart melding of zo. iedereen werd kicked, ik weet niet of ik de enige was met dit soort kick maar ik in ieder geval wel. er stond "flying is not enabled in this server!" ik vloog niet ik was wel aan het shiften zodat ik rust kon bijbouwen.

1) ik kan niet vliegen ik skyblock.
2) ik vloog niet.

hier even een screeshot.

bedankt voor uw tijd.

mvg,
Twana
heb ik ook wel is als ik /jump op een bepaald block doe
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Ik vermoed dat door de lagg waar skyblock nog wel eens last van heeft de server jou (in de lucht blijven hangen) aanziet voor vliegen. Aangezien vliegen op skyblock uitstaat kicked in feite de anti cheat plugin je van de server. In zo'n geval kan je het zien als een lagg kick.
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik vermoed dat door de lagg waar skyblock nog wel eens last van heeft de server jou (in de lucht blijven hangen) aanziet voor vliegen. Aangezien vliegen op skyblock uitstaat kicked in feite de anti cheat plugin je van de server. In zo'n geval kan je het zien als een lagg kick.
oke thanks Branolia, dan weet ik alle sinds vanwaar dat kwam ;).

Mvg
Twana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.