Ik kap met factions. binnenkort dropparty ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
17 maart is er een topic aangemaakt voor market, er stond toen als reactie of shop of market. Nu is er market en het is weer niet goed.iedereen wil graag een mod in zijn faction dus ik zie daar geen probleem in hun doen veel voor de server mogen ze ook lol hebben.er is nu een reactie er komt een shop onder spawn met signs dus wat is het probleem ik begrijp niet wrm sommige zo negatidf doen

En wat betreft hacker kijk eerst naar jezelf voordat je aan ander veroordeelt en je zelf ook niet aan de regels houd!
 
Laatste update:

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
17 maart is er een topic aangemaakt voor market, er stond toen als reactie of shop of market. Nu is er market en het is weer niet goed.iedereen wil graag een mod in zijn faction dus ik zie daar geen probleem in hun doen veel voor de server mogen ze ook lol hebben.er is nu een reactie er komt een shop onder spawn met signs dus wat is het probleem ik begrijp niet wrm sommige zo negatidf doen

En wat betreft hacker kijk eerst naar jezelf voordat je aan ander veroordeelt en je zelf ook niet aan de regels houd!
Het gaat niet om de mods die factions spelen, die doen t aardig serieus, alleen de andere staff zitten alleen te kloten en als je er iets van zegt krijg je vaak een mute...
Ik ben er ook een beetje klaar mee, mij zul je niet veel meer zien.
Bye buddies
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Ps voor mensen die het niet wisten heb mijn base voor groot gedeelde geunclaimd
 

KingxOfxThexVoid

Niet Verified
26 apr 2015
15
2
77
34
Beste mensen l2p
Maak huge mobfarms farm powder etc
Leer portals in nether te bouwen om in dichte bases portals te spawnen en gebruik dan tnt minecarts etc
En het gemakkelijkste is toch de f power omlaag brengen om zo land over te nemen
Dus gemakkelijk genoeg de rijke te beroven van hun double chests met gear etc
Daarentegen bouw ik liever en me base is open als maar kan zijn dus tenzij iemand cobble dirt planks wil stelen is tnt niet echt nodig
 
  • Like
Reactions: jan28
Status
Niet open voor verdere reacties.