Ik heb spijt wat ik heb aangericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuebnBroers

Niet Verified
11 aug 2014
4
0
20
43
Ik liet me een beetje gaan op prison want ik zat in PvP gebied en ik werd gekilld en ja ik was beetje boos en toen had ik grof taal gebruikt mijn excuses daarvoor. ik zal het nooit meer doen het was heel stom van mij weer.

GR.RubenBroers PS: als ik weer wat fout doe ban me dan maar voor altijd.
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
we gaven je al een 2e kans nadat je hacks had.... ook al ontkende je het heel lang....
nog een kans word hem niet denk ik.
maar ja, daar beslist toch echt remy over.
 

RuebnBroers

Niet Verified
11 aug 2014
4
0
20
43
Dauwdruppel hij spijt me echt wat ik heb aangericht ik zal het echt nooit meer doen echt nooit meer want ik ben fout geweest ik zal me nu heel goed gedragen en ik heb de 'hacks' verwijderd meen ik echt ik zal me nu echt goed gedragen op de haunted network server gr.RubenBroers
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
vergeet niet dat je 2e ban door xevilcraftx was gezet waarbij er gezegd werd dat jij met k@nker schold....
je moet of @xEvilCraftx vragen wat hij ervan vind of @remymine .
 
Last edited by a moderator:

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Ze zijn getagged in dit bericht. Waarschijnlijk zullen ze er (zo snel mogelijk) op reageren ;)
 

Joris1093

Niet Verified
16 okt 2014
33
0
42
27
heey, beetje jammer dit, leukste dropparty is weg als ruben gebannt word...... :mad: mijn stem heb je voor blijven en van vele denk ik vind sws dat de scheldwoorden van deze server soms van geen kant kloppen... kan niet eens gewoon friet zeggen, en alle vormen van typen voor deze klote ziekte moet je eruit halen, zowel ****** kenker en k@nker kank3r en ik weet er nog wel wat
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Jammer hoor... Ruben was altijd erg aardig in-game, van mijn perspectief tenminste...
Wie gaat nu de dropparty's houden?!?!

Nu wordt het maar hopen hé Ruben...
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
heey, beetje jammer dit, leukste dropparty is weg als ruben gebannt word...... :mad: mijn stem heb je voor blijven en van vele denk ik vind sws dat de scheldwoorden van deze server soms van geen kant kloppen... kan niet eens gewoon friet zeggen, en alle vormen van typen voor deze klote ziekte moet je eruit halen, zowel ****** kenker en k@nker kank3r en ik weet er nog wel wat
Friet is een inside joke die er al vanaf het begin van de server is.
Er zal altijd wel een omweg blijven voor scheldwoorden, alles blocken heeft dus geen zin.
Het idee dat hij dit nodig vond om ingame te typen terwijl je weet dat dit niet mag, tja, dan ben je niet slim bezig.
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
het is een feit dat spijt altijd te laat komt, en nooit op tijd ;)
 
  • Like
Reactions: Pelle

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ik heb me wat buiten de discussie gehouden omdat ik -toen ik nog actieve speler was op prison- redelijk veel met Ruben ben omgegaan. Recent nog geholpen met het neerzetten van een wat simpeler redstone circuit in z'n plot.

Toch wil ik in z'n algemeenheid wat zeggen:

Het gaat om fatsoen. Gewoon normaal gedrag in een normale omgeving.
Als je ergens op visite gaat, ben je als gast gehouden aan de 'huisregels' en aan de gebruikelijke normen van de samenleving.
Als iemand bij mij op de koffie komt en een andere gast plotseling grof gaat zitten uitschelden, dan is het snel over. Die iemand kan vertrekken en is voortaan niet meer welkom in mijn huis. Fatsoen. Het ontgaat mij waarom spelers in de chat plotseling "Rot op!" moeten zeggen, terwijl "Ga weg" net zo duidelijk en een stuk fatsoenlijker is. Speelt frustratie een rol?

Dan hoor je hier (Haunted) na een mute of ban ook vaak 'klanten' roepen: "Ja, maar ik heb betaald! Ik ben donateur!"
Nog zo'n merkwaardig argument. In nagenoeg dezelfde situatie in het echte leven zou niemand 'de ban' vreemd vinden;

Vergelijk:

Iemand staat bij Mc Donalds aan de balie en bestelt en betaalt een Big Mac menu.
Tijdens het wachten besluit hij 'even te moeten plassen' en doet dat dan ook meteen, tegen de balie.
De medewerker roept : "Hee gek, je staat tegen de toonbank aan te pissen!" en roept de manager.
De manager pakt de klant bij de arm en 'gooit' hem de deur uit. "En blijft voortaan weg hier!"
De klant roept: "Ja, maar ik heb betaald!"

Hier zal niemand zeggen dat de klant gelijk heeft; Ook als je betaald hebt, mag je niet tegen de balie aan plassen.

Raadselachtig dat mensen / kinderen hier op Haunted plotseling wel denken dat dat mag.

Je was hier op visite. In de huiskamer van een ander. Je weet hoe je je moet gedragen. Misdraag je je toch?
Dan moet je echt op zoek naar een andere huiskamer en hopen we dat je er tenminste iets van hebt opgestoken.

Hape
 
F

FenneEm

Guest
Hey iedereen,

Ik wou alleen ff zeggen dat ik wel snap wat @Hape bedoeld. Het hoort gewoon niet op Haunted.
Ik weet dat het fout is om te gaan schelden op Haunted, maar ik zou het heel jammer vinden als hij niet meer op Prison kwam hij is echt heel aardig.

Gr. FenneEm
 

RuebnBroers

Niet Verified
11 aug 2014
4
0
20
43
Mensen ik ben heel stom geweest heel lomp geweest ik weethet zelf maar hape heeft gelijk wat hij zei ik heb gescholden en dat was heel stom van mij. Bij deze vraag ik aleen unban op prison want dropparty's geven o pprison is mijn hobby geworden :D maar ik ben echt echt echt stom geweest remymine en zxevilcraft maaraa hape dauwdruppel enzovoort ik ben zo stom geweest dus hierbij snap ik wrm ik ban had en ik zal graag willen dat ik unban mag op prison.

gr.RubenBroers
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Je kunt het beste gewoon een nette unban brief schrijven, dan is je kans gelijk gestegen met 50% op een unban :)
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Nou... sinds hij al gebant is...
Kan je beter een poging wagen dan opgeven...
Ze zeggen niet voor niets 3 maal is scheepsrecht?
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.