Ik geraak niet meer ingelogd op mijn minecraft account

Status
Niet open voor verdere reacties.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
hey iedereen,

ik probeer mij in te loggen op mijn mijn account zoals ik altijd doe, maar mijn wachtwoord blijft incorrect. wat moet ik doen ik heb geen idee hoe ik met "forgot password" moet werken.
iemand tips pls help me.

mvg
Twana
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
hey iedereen,

ik probeer mij in te loggen op mijn mijn account zoals ik altijd doe, maar mijn wachtwoord blijft incorrect. wat moet ik doen ik heb geen idee hoe ik met "forgot password" moet werken.
iemand tips pls help me.

mvg
Twana
forgot password wel eens proberen het wijst zichzelf uit
of je capslock of numlock staan nog af/op voor iets nuttig maoet je nog w8ten op iem die meer weet
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
whuuuuuuuuuuut mijn vriend heeft me geholpen met het resetten van mijn wachtwoord dat kan MINSTENS 48uur duren :confused::confused::confused::confused::mad::mad::mad::mad::(:(:(:(:(:eek:
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
whuuuuuuuuuuut mijn vriend heeft me geholpen met het resetten van mijn wachtwoord dat kan MINSTENS 48uur duren :confused::confused::confused::confused::mad::mad::mad::mad::(:(:(:(:(:eek:
wees blij ik heb een ban voor 720 uurtjes door in of ander stom ding op mijn pc .....

toch als ik dat stom ding eraf kan gooien
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
whuuuuuuuuuuut mijn vriend heeft me geholpen met het resetten van mijn wachtwoord dat kan MINSTENS 48uur duren :confused::confused::confused::confused::mad::mad::mad::mad::(:(:(:(:(:eek:
Wees blij met dat.. Ik ben gehacked en kan helemaal geen minecraft meer spelen, ben al 2 maanden gestopt
 

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
Hoezo dat..

nou omdat het zo overkomt van "ow ik ben gehackt ik kan nu niks meer en ik ga er ook niks aan doen"

je zou op zn minst kunnen proberen om je account terug te krijgen op wat voor manier dan ook .. ?

beetje gevalletje: 20 eurie down the drain maar t maakt me niks uit.

kun je me je bankpas toesturen met de pincode aub ?
 

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
nou omdat het zo overkomt van "ow ik ben gehackt ik kan nu niks meer en ik ga er ook niks aan doen"

je zou op zn minst kunnen proberen om je account terug te krijgen op wat voor manier dan ook .. ?

beetje gevalletje: 20 eurie down the drain maar t maakt me niks uit.

kun je me je bankpas toesturen met de pincode aub ?
Wtf man, wat denk je dat ik het zo laat gebeuren?! Tuurlijk niet! Ik heb paar uur naar oplossingen zitten zoeken maar t is onmogelijk om me account nog terig te krijgen.

Die hacker is wss ingelogd op mijnn account waardoor ik er niet meer in kan, als ik de launcher opstart sta ik hier door in de minecraft demo versie.

Stop met deze bullshit
 

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
Wtf man, wat denk je dat ik het zo laat gebeuren?! Tuurlijk niet! Ik heb paar uur naar oplossingen zitten zoeken maar t is onmogelijk om me account nog terig te krijgen.

Die hacker is wss ingelogd op mijnn account waardoor ik er niet meer in kan, als ik de launcher opstart sta ik hier door in de minecraft demo versie.

Stop met deze bullshit

ik geloof niet dat je er alles aan hebt gedaan. een account "verdwijnt" niet zomaar. ik zou eens contact opnemen met mojang en dan wel duidelijk uitleggen wat er aan de hand is een geven waarom gevraagd wordt.



https://help.mojang.com/customer/portal/articles/361483-my-account-was-hacked
https://help.mojang.com/customer/portal/articles/1218766-can-only-play-minecraft-demo
 

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
ik geloof niet dat je er alles aan hebt gedaan. een account "verdwijnt" niet zomaar. ik zou eens contact opnemen met mojang en dan wel duidelijk uitleggen wat er aan de hand is een geven waarom gevraagd wordt.



https://help.mojang.com/customer/portal/articles/361483-my-account-was-hacked
https://help.mojang.com/customer/portal/articles/1218766-can-only-play-minecraft-demo
Ik kan niet goed engels, ze moeten een of ander code hebben die je kreeg bij je aankoop van mc en die heb ik niet meer dus kunnen ze me ook niet helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.