Ik ben Bramont

Bramont

Niet Verified
19 sep 2013
4
2
84
50
Hoi allemaal. ik heb dit topic gemist.

Om te beginnen: Ik ben niet perfect. Niemand is!
Ik kan jouw beste vriend of jouw grootste nachtmerrie worden ;)
Ik herken alle religies en ik ben tegen alle soort discriminates.
Ik leer talen om mee te kunnen communiceren.
Ik hou van MC en ik heb ooit besloot om hier te komen. Reden toen? Genoeg. Als jullie weten, ben ik voor de laatste maanden tot vandag Mod geweest. (aparte onderwerp)
Ik ben eerlijk, eigenlijk TE eerlijk geweest. Ik verdedig gedupeerde spelers zoals ik verdedig mezelf. Ik hou van bouwen en van snelle actie pvp, zoals in skywars en smashbros and arcade zoals paintball.
Games met eerlijk of onduidelijk, inefficiente regels vind ik niets van.
Ik zoek geen probleem, maar ik ben niet bang van confrontatie. Bewijs, getuigen? Genoeg.
Ik respecteer beslissingen, maar dat betekent niet dat ik mee eens ben.
En ik heb tijd genoeg. Vergelijk jezelf MC uren.
Misschien door die vrije uren kom ik aan nieuwe ideen dat ik deel graag met anderen.
Ik ben dankbaar voor al die spelers hoe hebben me geholpen, wat aan mij geleerd, speelde met mij en zelfs alleen maar praatte met mij in die lange uren.
Ik vertrouw op de wijsheid van de meerderheid van de server naar mijn elk woord interpreteren, zelfs met mijn beperkte nederlands.
En verder ben ik gewoon een speler met God rank.
Ik ben oud genoeg om een advies te geven (niet over alleen MC, maar over het leven).
Ik deel, ik speel, ik werk, maar ik ben geen slaaf.
wederzijdsheid is het woord.

Gr.
Bramont.
:)
 

jailbreak630

Niet Verified
27 feb 2014
8
1
59
Nou ik vind bramont echt een geweldige mod hij is altijd eerlijk dat zijn niet alle mods
Hij heeft een keer een trein rails gemaakt van Arcadia naar mijn huis voor 2 schapen (dat duurde wel 1 uur)
Hij is ook echt heel aardig en altijd positief

En dat hij niet goed Nederlands kan maakt mij niet uit ik respecteer hem voor wat hij doet
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Het gaat er om dat we begrijpen wat hij bedoelt. Iedereen kan zout leggen op een slak. Maar daar veranderd niet mee dat een goede speler een goede speler is.