Ideetje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Dat is onmogelijk, Aaron
Meneer Maar is van nature al een opschepper, alles wat hij goed kan weet iedereen ondertussen al XD

Phaha, oei ;p Maar misschien heeft hij er nog die hij nooit aan iemand wou tonen (weinig kans dat hij die heeft) maar wie weet! Alles kan op deze aarde :p
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Phaha, oei ;p Maar misschien heeft hij er nog die hij nooit aan iemand wou tonen (weinig kans dat hij die heeft) maar wie weet! Alles kan op deze aarde :p
Weet jij dat ik goed slecht kan zingen? ;)
 

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Weet jij dat ik goed slecht kan zingen? ;)

Nee wist ik niet:eek:! Maar ik moet je iets bekennen; Eigelijk kan ik ook super goed slecht zingen, maar shht dit blijft tussen ons eah Maarten! :p
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Nee wist ik niet:eek:! Maar ik moet je iets bekennen; Eigelijk kan ik ook super goed slecht zingen, maar shht dit blijft tussen ons eah Maarten! :p
Pssst, ik heb nog een geheimpje. Ik... ik... ik ben heel slecht in goede grappen verzinnen, maar toch ben ik volgens mij degene met de meeste 'funny' ratings...
 

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Pssst, ik heb nog een geheimpje. Ik... ik... ik ben heel slecht in goede grappen verzinnen, maar toch ben ik volgens mij degene met de meeste 'funny' ratings...
haha en ook bijna het meeste berichten! Maar nu je het zegt ja, soms kan je wel grappig uit de hoek komen! :D
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn
Status
Niet open voor verdere reacties.