Idee: creative vanilla! (nou bijna dan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Misschien is het een idee om een Survival-achtige server op te zetten, maar dan in Creative?

Ik bedoel een vanilla-gegenereerde wereld waarop iedereen kan bouwen wat hij wil terwijl hij stukken land kan claimen en protecten, en mensen kan adden om samen mee te bouwen.

Idee?

(Ik bedoel dan dus niet platte plots, maar ongeveer hetzelfde zoals Survival werkt)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ja, eigenlijk gewoon een totaal nieuwe survival wereld, maar dan dat iedereen in gamemode creative mag spelen
lijkt mij ook leuker dan creative nu, met die saaie platte plots :p
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Twijfelachtig. Als zoiets zou komen zou het wel premium+ moeten worden denk ik, aangezien dat veel gekloot met griefers gaat schelen.
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Als je land kan claimen en protecten wordt griefen onmogelijk. ;)

Ik bedoel dan ook niet 100% vanilla, maar mét claimen, adden, speciale signs etc.. Een beetje zoals Survival nu.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Als je land kan claimen en protecten wordt griefen onmogelijk. ;)

Ik bedoel dan ook niet 100% vanilla, maar mét claimen, adden, speciale signs etc.. Een beetje zoals Survival nu.
ik denk dat remy bedoelt in gebieden waar niet geclaimed is ;) tuurlijk kan je je eigen gebouw wel claimen, maar met creative zullen er in no time OVERAL palen en muren staan, of gaten tot aan bedrock :P
dus er moet dan idd iets ingevoerd worden dat je ook echt alleen IN je claim mag bouwen, en niet erbuiten ;)
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
ik denk dat remy bedoelt in gebieden waar niet geclaimed is ;) tuurlijk kan je je eigen gebouw wel claimen, maar met creative zullen er in no time OVERAL palen en muren staan, of gaten tot aan bedrock :p
dus er moet dan idd iets ingevoerd worden dat je ook echt alleen IN je claim mag bouwen, en niet erbuiten ;)

Dat klopt, en is ook een goed idee.
Maar aangezien het creative is kan ook iedereen door de niet-geclaimde bedrock heen breken, toch?
Maar je hebt wel gelijk. Zo zou het moeten zijn.

Dit zou kunnen werken, toch?
 
Laatste update:

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Twijfelachtig. Als zoiets zou komen zou het wel premium+ moeten worden denk ik, aangezien dat veel gekloot met griefers gaat schelen.

Premium+ zou dan uiteraard wel steeds meer land kunnen claimen, WorldEdit kunnen gebruiken etc..

mja, ik denk dat remy wel bedrock kan instellen als onbreekbaar :)
Maar in creative plots kun je ook door de wereld heen vallen...
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nee premium+ als in alleen premium+ krijgt toegang tot zo'n gamemode aangezien dat mega erg grief gevoelig is.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
:) Je kan ook van die saaie platte plots wat mooiers maken hehe, zoals bergen etc. kost wel ff tijd :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ja vanalles kan, maar een totaal normale survival world zoals we nu hebben, maar dan een nieuwe waar men met creative mode kan spelen lijkt mij opzich wel wat :) alleen moet er wel iets bedacht worden tegen griefen, en daarom zeg ik al, fix t zo dat mensen ALLEEN in hun eigen claim iets kunnen bouwen/slopen ;) (of bij iemand waar ze add hebben)
op die manier zul je griefen dus al totaal verhelpen, en word het ook niet zo'n totale chaos overal :)

ik zie dit wel zitten, normaal speel ik niet op creative omdat ik niet tegen die saaie vierkante platte plots kan :p
maar als we zo'n world als dit krijgen zal ik daar zeker regelmatig gebruik van maken ;)

hint hint @remymine :P :P
 
Laatste update:

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
ja vanalles kan, maar een totaal normale survival world zoals we nu hebben, maar dan een nieuwe waar men met creative mode kan spelen lijkt mij opzich wel wat :) alleen moet er wel iets bedacht worden tegen griefen, en daarom zeg ik al, fix t zo dat mensen ALLEEN in hun eigen claim iets kunnen bouwen/slopen ;) (of bij iemand waar ze add hebben)
op die manier zul je griefen dus al totaal verhelpen, en word het ook niet zo'n totale chaos overal :)

ik zie dit wel zitten, normaal speel ik niet op creative omdat ik niet tegen die saaie vierkante platte plots kan :p
maar als we zo'n world als dit krijgen zal ik daar zeker regelmatig gebruik van maken ;)

Dat is exact mijn standpunt. ;) :D
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
ja vanalles kan, maar een totaal normale survival world zoals we nu hebben, maar dan een nieuwe waar men met creative mode kan spelen lijkt mij opzich wel wat :) alleen moet er wel iets bedacht worden tegen griefen, en daarom zeg ik al, fix t zo dat mensen ALLEEN in hun eigen claim iets kunnen bouwen/slopen ;) (of bij iemand waar ze add hebben)
op die manier zul je griefen dus al totaal verhelpen, en word het ook niet zo'n totale chaos overal :)

ik zie dit wel zitten, normaal speel ik niet op creative omdat ik niet tegen die saaie vierkante platte plots kan :p
maar als we zo'n world als dit krijgen zal ik daar zeker regelmatig gebruik van maken ;)

hint hint @remymine :p :p
Goed idee!
Maar dan zit je wel met van die spelers die random stukken grond gaan claimen en dan niks bouwen etc...
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Goed idee!
Maar dan zit je wel met van die spelers die random stukken grond gaan claimen en dan niks bouwen etc...
mwah, valt mee hoor, ik speel al een jaar hier nu op survival, en heb in al die tijd pas 2 keer gehad dat iemand zn random claim in de weg had gezet :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.