Ideeën om te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polar_Wolfs

Niet Verified
21 sep 2013
11
7
79
33
Netherlands
Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje verveeld. Ik weet niet iets te doen. Dus hier is mijn vraag: Hebben jullie een idee wat ik (of andere mensen die verveeld zijn) kunnen doen
alvast bedankt
-Polar
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Wel zat zelf ook, op survival wil ik opzich wel wat doen misschien een event creeren zat filmpje eMCeenl te kijken over hardcore survival.
Misschien een soort gelijk iets organiseren een tijdelijke server voor hardcore mode kijken wie het langst overleefd:)
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Je zou natuurlijk ook een warp kunnen maken dat afgebakend is van rest waar je een andere mode doet of tenminste ik denk dat dat mogelijk is:P.

regels geen extra's premium legend etc alleen spelers en als je dood bent ben je dood :P dat brengt een heel ander soort speelstijl mee dan nu het geval is:) Kaal de warp in en zorg maar dat je het overleefd:P

Maar weet niet of dat mogelijk is maar lijkt me wel wat zou me bij faction effe weghouden:)

Moet een reset systeem op zitten (na elke 30dgn resetten ofzo) plus dat je voor online en bepaalde handelingen punten krijgt. Misschien dat er ergens een pluggin voor is :P zoiets als skyblock maar dan in een normale survival world.
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Nu ik het zo terug lees is het niet echt een event:)

maar meer een Hub uitbreiding:)!!!!
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Wel in een meer uitdagender mode en geen rank benefits of in ieder geval zo weinig mogelijk. nee niet in plaats van huidige survival veel spelers zullen niet alles kwijt willen zijn als je dood gaat.:P Gaat erom dat je je speelstijl anders gaat doen je jumpt niet zo effe een mine in ik tenminste niet in singleplayer.

:reset elke maand
:moet eigenlijk een beste worden aangewezen dus seen soort punten telling zoals skye block
:en dood is dood

Survival in zijn moeilijkste mode maar dan multi player en op haunted:)
:
 

Polar_Wolfs

Niet Verified
21 sep 2013
11
7
79
33
Netherlands
Bliksem79 zei:
Wel in een meer uitdagender mode en geen rank benefits of in ieder geval zo weinig mogelijk. nee niet in plaats van huidige survival veel spelers zullen niet alles kwijt willen zijn als je dood gaat. :P Gaat erom dat je je speelstijl anders gaat doen je jumpt niet zo effe een mine in ik tenminste niet in singleplayer.

:reset elke maand
:moet eigenlijk een beste worden aangewezen dus seen soort punten telling zoals skye block
:en dood is dood

Survival in zijn moeilijkste mode maar dan multi player en op haunted:)
:
klinkt als UHC :)
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Polar_Wolfs zei:
klinkt als UCH :)
Wel das ook nog Pvp dat moet je net niet doen nadruk moet op survival liggen denk.
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Vind overgens wel survival een nieuwe map nodig heeft survival heeft er alles mee te maken dingen ontdekken verkennen daarin dingen bouwen maar dat wil je natuurlijk wel in nieuwste content nieuwste update met alle nieuwe dingen doen want wat is er anders te ontdekken!

Dus als update Live is ook zeker een nieuwe map survival:)

Factions heb ik dat minder mee maar als je reeel bent moet dat ook gewoon een nieuwe map hebben:) ook al heb ik nu tegen gestemd.
 

Sjoerd

Niet Verified
12 okt 2013
2
0
45
Lijkt me leuk zo'n hardcore survival server/warp :-)
Alleen lijkt me 30 dagen een beetje lang... ik zou 14 dagen doen want als je dood bent is het niet erg leuk als je 30 dagen moet wachten. En bovendien kan je in 14 ook al best goed stuff hebben.
 

Polar_Wolfs

Niet Verified
21 sep 2013
11
7
79
33
Netherlands
Sjoerd zei:
Lijkt me leuk zo'n hardcore survival server/warp :-)
Alleen lijkt me 30 dagen een beetje lang... ik zou 14 dagen doen want als je dood bent is het niet erg leuk als je 30 dagen moet wachten. En bovendien kan je in 14 ook al best goed stuff hebben.
Haha hoe langer hoe beter dus 30 dagen en dan 4/5 verschillende maps ofzo :) maar oké niemand heeft gezegd dat dit echt gaat komen he
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
En stad bouwen met wolkenkrabbers (check creative godplots /warp wolkenkrabbers by toni xD.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Jan indd :P
Als je wil sluit dan maar xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.