Hungergames topstats

  • Topicstarter janeeja
  • Startdatum
  • Topic Volgers 2
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

janeeja

Guest
Ik poste dit:
Het viel me op dat in /topstats in hungergames de topspelers zijn geordend in wins en op de stats op de site de spelers geordend zijn in kills. Hierdoor was er nogal wat verwarring tussen mij en een andere speler. Kunnen jullie dit veranderen in /topstats of op site zodat dit niet meer gebeurt?

~raaf55555
onder requests en bugs, maar werd afgestempeld als 'geen bug'. Maar het is toch een request? Omdat ik geen idee heb waar ik het anders moet zetten zet ik het maar in algemeen, dus twee vragen: Waar moest ik het eigenlijk posten en kan dit worden gefixt?
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
het is sowieso geen bug. Je weet niet hoeveel moeite het kost om zoiets op de site te veranderen en het kan best heel veel moeite zijn. Ik denk niet dat ze het gaan fixen omdat het veel te klein is om aandacht aan te besteden. Zo erg is het toch niet?
 
J

janeeja

Guest
het is sowieso geen bug. Je weet niet hoeveel moeite het kost om zoiets op de site te veranderen en het kan best heel veel moeite zijn. Ik denk niet dat ze het gaan fixen omdat het veel te klein is om aandacht aan te besteden. Zo erg is het toch niet?
Het is niet zo erg maar ik vroeg me gewoon af waar ik dit voortaan moet posten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.