Hungergames kit vraagje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Tja, ik gebruik eigenlijk nooit een kit zoals viking of thor. Ik vertrouw meer op PvP :P. Ik ben meestal flash. Die is handig om te vluchten in een gevecht bijvoorbeeld. Ook kan je zo een skybase in teleporteren en het is altijd leuk als de noobs zich dan rot schrikken :D. Voor eten heb je niet echt een speciale kit nodig als er een swamp in de buurt is. Als er een blacksmith of tempel in de buurt is kan je het beste voor een kit kiezen die zich snel kan verplaatsen. Dit zou voor een lange afstand rider zijn maar voor een korte afstand flash. Als er geen tempel etc is en een swamp kan je een kit kiezen die je kan helpen in het gevecht. Viking is hier een goede kit maar deze is waardeloos als je word verrast. Thor is goed op afstand maar op korte afstand heb je ook kans dat je jezelf raakt. Pyro is wel een goede kit omdat je vuurballen kan afschieten (wie wil dat nou niet?) maar als je vuurballen op zijn heb je niks meer aan de kit. Daarom zou ik flash aanraden. Deze kit redt je gelijk als je word verrast, het heeft een korte cooldown, en op bepaalde punten is het erg handig in een gevecht. Natuurlijk verschilt het per speler welke kit het beste is maar misschien kan je iets met deze info ;)
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
jij zit in bruggenbouwteam plaats van op een base naar toe te teleporteren maak je zelf een brug in de lucht
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
jij zit in bruggenbouwteam plaats van op een base naar toe te teleporteren maak je zelf een brug in de lucht

haha ja af en toe ga ik zinloze dingen doen zoals een brug bouwen maar dat is niet aan te raden als je wilt winnen.
 

maxvdberg2003

Niet Verified
10 dec 2014
10
2
79
20
Chameleon en thor zijn goed
 

Droppie

Niet Verified
29 mrt 2015
5
2
37
Hahahahah jullie hebben nooit MCPvP Hardcore Games gespeelt of niet? Het hangt er van af, als je mensen wil rekken bij feast, zou ik voor stomper gaan (btw is dat er wel?) dan tower je omhoog en val je op diegene. Maar Switcher is ook goed voor traps. Welke echt geweldig zijn is: Stomper, Viper, Glider, Switcher, Vampire, Kaya, Hulk, Boxer. PS ik weet niet als al die er zijn maar wel op de goeie server MCPvP (die dood is )
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Hahahahah jullie hebben nooit MCPvP Hardcore Games gespeelt of niet? Het hangt er van af, als je mensen wil rekken bij feast, zou ik voor stomper gaan (btw is dat er wel?) dan tower je omhoog en val je op diegene. Maar Switcher is ook goed voor traps. Welke echt geweldig zijn is: Stomper, Viper, Glider, Switcher, Vampire, Kaya, Hulk, Boxer. PS ik weet niet als al die er zijn maar wel op de goeie server MCPvP (die dood is )
enkel glider is er niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.