Huis verkoop project [survival]

Status
Niet open voor verdere reacties.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
ik will een project beginen voor survival waar mijn bedoeling is dat spelers hier een huis request kan doen en dat iemand dat voor hem gaat bouwen (een bouwer die hier zich kan recruiten) ik wil dit doen omdat er spelers zijn die heel graag een mooie huis willen maar dat het hun niet lukt om te bouwen (Wel voor een prijs :p)
(let niet op me spelling ik blind type en het lukt me niet om op te letten op alle type fouten die ik maak )
bouwers:
InThana/lorenzokwant
Tigerking/FlaconBeacon
Clovely

voor deze project zoek ik nog 7 mensen als je een bouwer wilt worden voor de project moet je deze formulier invullen :)
Minecraft naam:
bouw ervaring:
waarom je wilt helpen:
kunnen andere bouwers je vertrouwen?:


huis prijzen lijst:

kleine normaal huisje: 50 tk
normaal huisje: 75 tk
Grote huisje: 100 tk
Villa/landhuis 200 tk
kasteel 350 tk
huis nagemaakt van een foto op internet: 90 tk

als je een huis wilt kopen moet je deze formulier invullen: (kan nog niet ik heb eerst bouwers nodig)
minecraft naam:
welke realm: (medival, hell ,heaven)
soort huis: (klein, normaal, groot, kasteel, namaak)
zelf inrichten?: (ja of nee)

de prijs van de soort huis betaal je aan de bouwer(s) als er maar dan 1 bouwer is bijvoorbeeld 2 betaal je de helft aan de ene bouwer en de andere helft aan de andere bouwer
als je niet goed bent in rekenen dan kan je ook alle tk aan 1 bouwer geven die dan het weer moet verdelen aan de andere bouwers die mee holpen

Ben je geintreseerd vul de bouw formulier in of zeg wat je van het project vind
 
Laatste update:

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik wil een kasteel kopen maar ik wil het wel eerst zien voor ik heb koop. als ie af is natuurlijk ;)

Mvg
Twana
 
C

Checkpointx

Guest
Ik vind het idee wel grappig om op deze manier een huisje op een ander realm te kopen en zou ook voor het kasteel gaan, maar ben een beetje bang dat ik een ander beeld van kasteel heb dan anderen :p

Heb je wat voorbeelden? Hoe groot zijn die huizen (hoeveel bij hoeveel blocks, etc...
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
hier zijn een paar voorbeelden van andere huizen zodat je het idee krijgt van hoe groot het word
foto 1 is normale huis grote foto 2 is de grote van de villa foto 3 is van grote van kleine huis en 4 is hoe het eruit zal zien als voorbeeld het word veel groter dan dat maar er kunnen nog geen huizen kopen/reseveren/bestellen want ik heb nog bouwers nodig als ik 2 bouwers heb kan ik beginnen aan de kleine en normale huizen als ik 5 bouwers heb kan ik beginnen aan de grote huizen en villa's en als ik 10 bouwers heb kan ik beginnen aan de kasteel en namaak huizen
minecraft_huis_country_461_front.jpg
images.jpg
maxresdefault.jpg
index.jpg
 
C

Checkpointx

Guest
Ik vind die Villa van "Bouwen met Kevin" wel grappig.
Wat kost da als ik die op hell wil? En wanneer zou hij klaar zijn?

Ik wil best even proefkonijn zijn voor deze dienst.

Als dit gaat werken dan zal ik ff een plekje claimen waar ik de Villa wil hebben en de bouwers trusten zodat ze aan de slag kunnen. Ik ben muv woensdag en vrijdag waarschijnlijk in de avond wel online en hou uiteraard dit forum ook in de gaten :)
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Ik vind die Villa van "Bouwen met Kevin" wel grappig.

Wat kost da als ik die op hell wil? En wanneer zou hij klaar zijn?

Ik wil best even proefkonijn zijn voor deze dienst.
dan word het 290 tk want ik doe het zo met een project als je bijvoorbeeld een villa wilt die nagemaakt is van een plaatje dan moet je ook de prijs van de namaak keuze betalen maar ik ben nu nog alleen dus ben ik morgen of vanavond klaar als ik er nu mee begin
 
C

Checkpointx

Guest
Woensdag en vrijdag heb ik een diner met klanten voor werk, dus kan alleen donderdag dan of in het weekend.

Mijn Ingame naam is "Cheqpointx", begrijp ik ook goed dat jij dan een plekje gaat claimen? graag iets groens met bomen en niet te dicht bevolkt :)
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Woensdag en vrijdag heb ik een diner met klanten voor werk, dus kan alleen donderdag dan of in het weekend.

Mijn Ingame naam is "Cheqpointx", begrijp ik ook goed dat jij dan een plekje gaat claimen? graag iets groens met bomen en niet te dicht bevolkt :)
donderdag is het zeker weten al af :P
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
de kans is wel dat de villa er anders uit gaat zien dan op de foto dat doe ik vanwege copyright en omdat sommigen spullen lastig te krijgen zijn
 
C

Checkpointx

Guest
de kans is wel dat de villa er anders uit gaat zien dan op de foto dat doe ik vanwege copyright en omdat sommigen spullen lastig te krijgen zijn

Ja snap ik, als het maar iets in die richting, omvang en detailniveau is.
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Waar kan ik mij inschrijven?
als je bouwer wilt worden vul dan dit in
Minecraft naam:
bouw ervaring:
waarom je wilt helpen:
kunnen andere bouwers je vertrouwen?:

als je een huis wilt kopen kan dat nog niet de huis die ik voor checkpoint maak is een test over hoe het gaat lopen
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Minecraft naam: FlaconBacon
bouw ervaring: Ik zat een paar maandjes geleden bij Haunted in het bouwteam
waarom je wilt helpen: Om de dakloze mensjes een thuis te bieden <3
kunnen andere bouwers je vertrouwen?: Jep
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Minecraft naam: FlaconBacon
bouw ervaring: Ik zat een paar maandjes geleden bij Haunted in het bouwteam
waarom je wilt helpen: Om de dakloze mensjes een thuis te bieden <3
kunnen andere bouwers je vertrouwen?: Jep
aangenomen
 
C

Checkpointx

Guest
Ik ben ook benieuwd hoe het met de binnenkant gaat, daarnaast denk ik dat material wel eens een probleem zou kunnen worden.

Ik ben sinds begin deze week op de medieval server een Shop aan het bouwen (met signs) waar je stacks kan kopen van 64x cobble, hout, andere soorten steen, glas etc voor 1 token per stack. Misschien naast bouwers ook het material zo regelen?

voor 10 tokens heb je zo alles wat je nodig hebt om iets te bouwen...

Als je op Medieval iets gaat bouwen kun je hier iig gebruik van maken als het je wat lijkt.
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Hoe ziet de binnenkant er eigenlijk uit? Mogen wij bepalen wat waar komt of doe jij dat?
dat doen de bouwers zelf maar ze houden het wel lux zodat je niet hoeft te twijfelen dat je een hele lege lelijke binnekant van je huis heb
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
Ik ben ook benieuwd hoe het met de binnenkant gaat, daarnaast denk ik dat material wel eens een probleem zou kunnen worden.

Ik ben sinds begin deze week op de medieval server een Shop aan het bouwen (met signs) waar je stacks kan kopen van 64x cobble, hout, andere soorten steen, glas etc voor 1 token per stack. Misschien naast bouwers ook het material zo regelen?

voor 10 tokens heb je zo alles wat je nodig hebt om iets te bouwen...

Als je op Medieval iets gaat bouwen kun je hier iig gebruik van maken als het je wat lijkt.
er is al een begin van je villa
2015-04-29_12.27.52.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.