Huge bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Blijkbaar zijn er een paar bugs voorgekomen op survival 3 , ( idk op andere servers )
Veel mensen zijn hun nicknames kwijt, ALLE homes weg, ( dus niet-geclaimed land mag je wel vergeten ) en op de claimlist zoals op de mijne heb ik het voor uren werk ( zo'n 100 claims ). En ik heb ook nog gezien dat sommige chunks gereset zijn, dus gebouwen enzo zijn vernietigd. Zou er een soort van rollback kunnen gebeuren voor 't hele survival wereld of zou dat niets helpen? evetueel een News post zetten @remymine voor meer informatie en zeggen wat er gebeurt, of je het kan oplossen ofzo? zou goed helpen. alvast bedankt
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Indd, ik ben al men homes kwijt en in mijn base zitten 5 resetten chunks, gewoon men hele huis is weggevaagd. Door deze bug ben ik ook al mijn claimblocks kwijt, op survival 1 heb ik maar 9000 blocks. Dit klopt nooit want ik ben legend en daarbij krijg je al meer. Ik kan dus helemaal niks meer claimen en chunks zijn stuk en homes zijn weg en nicknames ook weg (nu is de nickname niet erg) en btw dit is men 2de keer al dat dit gebeurt, zou niet mogen voorkomen neem ik aan?
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Indd, ik ben al men homes kwijt en in mijn base zitten 5 resetten chunks, gewoon men hele huis is weggevaagd. Door deze bug ben ik ook al mijn claimblocks kwijt, op survival 1 heb ik maar 9000 blocks. Dit klopt nooit want ik ben legend en daarbij krijg je al meer. Ik kan dus helemaal niks meer claimen en chunks zijn stuk en homes zijn weg en nicknames ook weg (nu is de nickname niet erg) en btw dit is men 2de keer al dat dit gebeurt, zou niet mogen voorkomen neem ik aan?
@Datdus @remymine @AlleAndereMods xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.