Horse plugin aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
een tijdje voordat ik stopte met minecraft te spelen had ik aan remy gevraacht of de plugin horses mocht komen in survival hij zei ja dat is wel een leuk idee maar het is nooit erin gekomen dus ik vraag het nog een keer maar ik will de mening van andere spelers weten of ze dat ook willen in de server ( als je je afvraacht wrm ik gestopt was dat schrijf ik onder de tekst als ontopic bericht ik denk niet dat iemand het boeit maar er kan iemand zijn die nieuwsgierig is net als ik altijd maar dat komt door mijn authisme )


wat is horse plugin:
voor de spelers die niet weten wat het is het is een plugin waarmee je een paard kan kopen voor ingame money of gratis maar als je een paard koop dan kan je het een naam geven je paard kan niet gekilld worden je kan call doen zo dat ie naar je teleporteert en je kan hem unmounten en mounten zo dat ie verschijnt en weer weg gaat
zo dat je geen stall hoeft te maken voor hem

wrm is het nutig in survival:
voor dat ik stopte werd er heelveel gezecht help mijn paard is gestolen of mijn paard is vermoord :(
met deze plugin kan je dus een paard hebben die niet vermoord kan worden en niet gestolen kan worden
en ook niet dispawnt

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


oftopic bericht wrm ik gestopt was met minecraft:
ik was gestopt met minecraft omdat ik een nieuwe computer kreeg waar een spel op kon die ik vroeger speelde door die spel ben ik gestopt en een paar andere reden maar die vertel ik niet maar nu begin ik weer met minecraft vanwege de nieuwe update ( konijnen specator nieuwe hostile mob die onderwater leeft en nog veel meer ) maar nu begin ik weer met spelen en ik ga weer veel keren op haunted mc spelen weer.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Hoewel het in een oog opslag leuk lijkt denk ik met de uitbreiding en de hoeveelheid nog wilde paarden die ik vind deze plugin overbodig is en in mijn opinie een lagg creator als er veel mensen tegelijk een paard spawnen en despawnen. Daarnaast zie ik maar weinig spelers zich echt verplaatsen per paard, al kan dat ook aan mij liggen dat ik ze nooit zie. Het paard is dan op dit moment het meest nutteloze mob die er is. selfs de ezel is nuttiger.
 

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
Dit lijkt mij een uitstekend idee. Ik liep toenstraks eindeloos te zoeken naar een paard. Mocht ik er dan één vinden dan is dat mijlenver van mijn 'home' af. Ik zou deze plugin ook graag zien.
 

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
w8 even die plugin lijkt heel hard op de pet plugin in de hub :P
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
Branolia zei:
Hoewel het in een oog opslag leuk lijkt denk ik met de uitbreiding en de hoeveelheid nog wilde paarden die ik vind deze plugin overbodig is en in mijn opinie een lagg creator als er veel mensen tegelijk een paard spawnen en despawnen. Daarnaast zie ik maar weinig spelers zich echt verplaatsen per paard, al kan dat ook aan mij liggen dat ik ze nooit zie. Het paard is dan op dit moment het meest nutteloze mob die er is. selfs de ezel is nuttiger.
met de plugin kan je voor alle soorten paarden kiezen normale paarden, ezels, skelet paarden, zombie paarden, dus als je een ezel nuttiger vind die kan je dan ook kopen en ik was op een server met de zelfde grote als deze server maar dan met meer spelers en iedereen spawnde een paard/ezel/zombiepaard/skeletpaard en er kwam geen lagg
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
is er dan ook een market voor paarden verkoop van andere spelers want dat zou echt pas vet zijn
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
rick zei:
is er dan ook een market voor paarden verkoop van andere spelers want dat zou echt pas vet zijn
nee je kan dan een paard kopen alleen via /horse buy [nickname] [type horse]
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Branolia, horses zijn op dit moment idd amper in gebruik omdat ze gewoon snel doodgaan, omdat het lastig is na aankoop ze terug te krijgen naar je base, en omdat je niet ergens heen kan tpen en dan daar je horse gebruiken...

kijk, zelf zou ik nooit gaan paardrijden ofzo, maar ik snap dat heel veel mensen op deze server dat wel graag meer zouden doen, en dan is deze plugin wel heel chill, bijv als een groepje mensen ergens wil afspreken om samen te gaan paardrijden enzo... dat is nu op t moment haast niet te doen :PPP
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
raff666 zei:
Branolia, horses zijn op dit moment idd amper in gebruik omdat ze gewoon snel doodgaan, omdat het lastig is na aankoop ze terug te krijgen naar je base, en omdat je niet ergens heen kan tpen en dan daar je horse gebruiken...

kijk, zelf zou ik nooit gaan paardrijden ofzo, maar ik snap dat heel veel mensen op deze server dat wel graag meer zouden doen, en dan is deze plugin wel heel chill, bijv als een groepje mensen ergens wil afspreken om samen te gaan paardrijden enzo... dat is nu op t moment haast niet te doen :PPP
dat bedoel ik met de plugin als je een paard kan kopen die niet dood kan gaan of gestolen worden en tped kan worden en je geen stal hoeft voor te maken want je kan hem laten verdwijnen met een command waarbij je hem ook weer trug kan brengen is deze plugin heel goed voor de server ik denk dat daar heelveel spelers mee eens zullen zijn
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
remymine zei:
100 tokens per paardje?
doe 50 tokens iedereen moet 1 keer voten voor 1 paard als je 10 paarden wilt moet je 10 keer voten bijvoorbeeld xD
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
dat is wel slim maar ik zou ook 100 doen anders krijg je veel te veel paarden in het spel
 

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
23
rick zei:
dat is wel slim maar ik zou ook 100 doen anders krijg je veel te veel paarden in het spel
het kan 50 tokens worden maar dan met een limit over hoeveel paarden iedereen mag hebben ik denk daaraan dat iedereen 2 paarden mag en niet meer
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Maar volgens mij kun je maar 1 paard tegelijk spawnen uit je gekochte selectie. Weet ik niet zeker zal het zo testen.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
maar dan kan je dus ook nooit een manege maken voor paarden want je kan er toch maar 1 spawnen
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het gaat erom dat je ze kunt teleporten. Daar is de plugin voor bedoelt hierzo.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
nog een laatste vraag dan kan je je eigen paarden dan erin zetten want ik heb al paarden anders moet ik speciaal nieuwe kopen
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Om ze te kunnen teleporten moet je ze via de plugin opnieuw kopen idd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.