Hoiiii ik ben bob!!!

bobvdheuvel

Niet Verified
9 jul 2015
0
1
47
18
hoii allemaal!! ik ben bob van de heuvel en ik ben 9 jaar en ik woon in utrecht!! ik ben nieuw op minecraft dus wilt iemand samen met me spelen plzz mijn skype is bobvdheuvel05 en mijn minecraft naam is bobh2005 dat was het denk ik oo ja!! ik speel elke dag minecraft wanneer ik wakker word en tot ik ga slapen om 8 uur maar ik eet nog wel hoor!!!!
ik speel vaak op skywars en ook vaak op mijn broer zijn account hij heet 12monkeyking21 en ik speel daar vaak skyblock op!!!
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Welkom!
hoii allemaal!! ik ben bob van de heuvel en ik ben 9 jaar en ik woon in utrecht!! ik ben nieuw op minecraft dus wilt iemand samen met me spelen plzz mijn skype is bobvdheuvel05 en mijn minecraft naam is bobh2005 dat was het denk ik oo ja!! ik speel elke dag minecraft wanneer ik wakker word en tot ik ga slapen om 8 uur maar ik eet nog wel hoor!!!!
ik speel vaak op skywars en ook vaak op mijn broer zijn account hij heet 12monkeyking21 en ik speel daar vaak skyblock op!!!
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
welkom
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Welkom bob!

Hoe heet je broer monkeyking dan in het echt?
 
R

Rutgertjuh

Guest
Welkom, Bob!

Ik denk dat het even slim is om je post te bewerken en je skypenaam eruit te halen. Ik raad je aan je skypenaam alleen aan wat vertrouwelijke mensen te geven en niet openbaar weer te geven. Er zijn namelijk mensen die er slechte bedoelingen mee hebben (DDoS bijvoorbeeld).

Mvg,
Rutger
 
R

Rutgertjuh

Guest
oo hoe haal ik mijn skype er dan uit en wat is dat ddos

Onder je post zit een knopje waar 'bewerken' op staat. Daar moet je op klikken en het deel van je skype eruit halen en dan klikken op 'weizigingen opslaan'.

DDoS is dat mensen je internet er tijdelijk uit gooien en dus niet meer op de server kan. Dit is wel strafbaar, maar is irritant en moeilijk te bewijzen wie het is.

Mvg,
Rutger
 

Turbolorenzo

Niet Verified
1 aug 2015
0
0
13
18
hoii allemaal!! ik ben bob van de heuvel en ik ben 9 jaar en ik woon in utrecht!! ik ben nieuw op minecraft dus wilt iemand samen met me spelen plzz mijn skype is bobvdheuvel05 en mijn minecraft naam is bobh2005 dat was het denk ik oo ja!! ik speel elke dag minecraft wanneer ik wakker word en tot ik ga slapen om 8 uur maar ik eet nog wel hoor!!!!
ik speel vaak op skywars en ook vaak op mijn broer zijn account hij heet 12monkeyking21 en ik speel daar vaak skyblock op!!!
hoi bob ik ben Lorenzo en ik ben bijna 10 jaar ik zou graag met je willen spelen en we houden games