Hoe ziet jouw droomreis eruit? [VV #2]

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.688
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste Haunties

Het is vrijdag en dat betekent weer een nieuwe vrijdag vraag. En ja je ziet het goed, nu een keer op tijd!

De vraag van deze week is er een van mijzelf :)

De zomervakantie is pas net achter de rug, maar dat betekent dat de planningen voor de volgende zomer vakantie weer kunnen beginnen.
De vrijdag vraag is als volgt:
1633082484770.png

Hoe ziet jouw droomreis eruit?

Je hoeft geen rekening te houden met budget, of tijd, of je leeftijd die je tegen houdt. Heel simpel, beschrijf jouw droomreis.
Waar ga je allemaal heen? Wat ga je er doen? Hoe lang blijf je daar? Kom je ooit nog terug? ;)


We zijn erg benieuwd,
groetjes Haunted Team
 

ruubshortie

Supreme
RuubShortie
RuubShortie ✔
Supreme
24 mrt 2021
3
2
80
Mijn droomreis ziet er als volgt uit:

Met een grote luxe camper een rondreis door Europa.
En dan veel regen, donker grijze lucht, bliksem.
En elke avond naar een andere camping toe, Gitaartje mee, leuk bij een kampvuur zitten.
En niet te vergeten, een openlucht bioscoop met pizza!
 
  • Winner
Reactions: remymine

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
Wereldreis lijkt me erg mooi, niet dat ik de hele wereld wil zien hoor maar flink deel iig.
ik Zou dan maand naar de Filipijnen gaan om eilandjes te bezoeken en te genieten van het mooie weer daar. Zou dan denk ik naar Vietnam gaan, dat lijkt me ook echt een prachtig land. Gevolgd door Japan voor de prachtige natuur. Dan zou ik een paar maanden naar Australië gaan beginnen bij Sidney en dan met een camper ofzo door dat hele land trekken en eindigen aan de andere kant.
Wil ook Tasmanië en nieuw zeeland mee pikken om op Tasmanië de Tasmaanse duivel in het wild te spotten en nieuw zeeland om paar locaties te bezoeken uit de Lord of the Ring films. Owja vergeet helemaal naar Hawaii te gaan dat zou qua volgorde het beste voor of na Japan moeten dus plak er maar ergens tussen :). Dan wil ik nog eens naar Mexico om naar de lage regenwouden te gaan en wat tempels te bezichtigen. Ik zou ook een bezoek aan Cuba doen want ik vind die muziek echt goed en uniek en het lijkt me gewoon mooi om te zien hoe dat land er uit ziet want dat is zo lang afgesloten geweest van de rest van de wereld. Daarna ga ik naar de Nederlandse Antillen om een weekje te chillen met een cocktail en misschien nog een paar dagen naar Jamaica. En als laatste ga ik richting Afrika met eerst een tussenstop op de Malediven om te duiken en te relaxen, dan stop ik op Madagaskar om de daar wat dieren te bekijken. Bedenk net dat ik ook naar Borneo wil dat ligt bij de Filipijnen dus dat moeten we aan het begin van mijn verhaal ergens tussen plakken. In Zuid Afrika wil ik een rondreis maken, ik denk vanaf Kaapstad langs de oostkust naar Krugerpark toe en als laatste wil ik nog eens naar Botswana toe. Daar zijn we al eens geweest en dat was toen echt geweldig, we waren toen bij Mashatu Game Reserve - Land of the Giants (Botswana). Wij hadden toen het geluk dat de president van Botswana daar ook was en de eigenaar van het park en werden toen verrast met een gratis upgrade i.p.v. een zeer luxe tent kregen we een super deluxe huisje, die zou ik weer nemen. Die huisjes waren de muren van het kamp en we hadden daar grote openslaande deuren die uitkeken over de wildernis.

Ik denk dat als ik deze reis zou mogen maken dat ik dan voor de rest van me leven geen vakanties meer nodig heb, daar kan ik de rest van me leven op teren :P
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
No budget nou is simpel, voor ontbijt naar parijs met mijn privé jet voor middag eten naar londen en voor avond wat thais dus naar Thailand. Zou elke dag naar een andere land willen reizen en van alles uitproberen qua eten en leuke activiteiten uitvoeren. Zo zou men droomreis eruit zien en natuurlijk niet te vergeten met een BF/GF anders is het een saaie droomreis ☺️
 
  • Like
Reactions: ruubshortie

Thybeautje

Elite
ATFERNO
ATFERNO ✔
Elite
24 mrt 2022
1
0
48
Beste Haunties

Het is vrijdag en dat betekent weer een nieuwe vrijdag vraag. En ja je ziet het goed, nu een keer op tijd!

De vraag van deze week is er een van mijzelf :)

De zomervakantie is pas net achter de rug, maar dat betekent dat de planningen voor de volgende zomer vakantie weer kunnen beginnen.
De vrijdag vraag is als volgt:
Bekijk bijlage 6445
Hoe ziet jouw droomreis eruit?

Je hoeft geen rekening te houden met budget, of tijd, of je leeftijd die je tegen houdt. Heel simpel, beschrijf jouw droomreis.
Waar ga je allemaal heen? Wat ga je er doen? Hoe lang blijf je daar? Kom je ooit nog terug? ;)


We zijn erg benieuwd,
groetjes Haunted Team